دیگر اجازه نمی‌دهم به من حمله کنید | بازیگر متهم به آزار جنسی نوشت

بازیگر برنده اسکار می‌گوید در مقابل حملات جدید از خود دفاع می‌کند.

سینما اعتماد ، «کوین اسپیسی» بازیگر برنده اسکار به مستند «اسپیسی بدون نقاب» ) واکنش نشان داده است. سازندگان این مستند دو اپیزودی که کانال ۴ بریتانیا پخش خواهد شد با افرادی مصاحبه می‌کنند که تجربه همکاری با اسپیسی متهم به آزار جنسی را داشته‌اند. «اسپیسی بدون نقاب» همزمان با متهم شدن اسپیسی به نه مورد آزار جنسی در بریتانیا خریداری شد.

به نقل از سی نما ، اسپیسی در شبکه اجتماعی ایکس می‌گوید: «آرام نخواهم نشست تا با «مستند» یک-جانبه شبکه‌ای رو به زوال در مورد من که تلاشی مذبوحانه برای جذب بیننده است به من حمله شود.»

بازیگر «زیبای آمریکایی» (American Beauty) ادامه می‌دهد: «کانالی واقعی برای پرداختن به اتهامات علیه من وجود دارد و آن کانال ۴ نیست. هر بار که به من زمان و دادگاهی واقعی داده‌اند تا از خود دفاع کنم، اتهامات با بررسی دقیق از بین رفته‌اند و من تبرئه شده‌ام.»

اسپسی می‌گوید کانال ۴ پیش از پخش مستند تا ۳ روز آینده فرصت اندکی به او داده است: «در طول هفته گذشته، مکرراً از این شبکه درخواست کردم بیش از ۷ روز به من مهلت دهد تا به اتهاماتی واکنش نشان دهم که به ۴۸ سال قبل برمی‌گردند و جزئیات کافی در اختیار من قرار دهند تا در این خصوص تحقیق کنم. کانال ۴ نپذیرفت بر این اساس که واکنش به اتهاماتی جدید، ناشناس و نامشخص طی ۷ روز برای تکذیب اتهامات «فرصت منصفانه‌ای» است.»

اسپیسی می‌گوید در آینده واکنش کاملتری به این مستند نشان خواهد داد: «آخر هفته [در شبکه اجتماعی ایکس] منتظر باشید تا واکنش من را ببینید. شاید زبان کانال ۴ و روست‌بیف تی‌وی بند آمده باشد، اما من بیش از این سکوت نخواهم کرد.»

او از سوی چهار مرد در خلال سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۵ وقتی مدیر تئاتر اولد ویک لندن بود به نه مورد آزار جنسی متهم شد. «کیرا فیلیپس» که مستند «جرمی کایل: مرگ در روز روشن» (Jeremy Kyle: Death on Daytime) را در کارنامه دارد، این مستند را کارگردانی کرده و «کتی هیوود» و «دوروتی بیرن» تهیه‌کنندگان این سریال بوده‌اند.

مستند «اسپیسی بدون نقاب» ۵ و ۶ مه پخش خواهد شد.

امتیاز شما
برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا