نایب‌رئیس مجلس: وزیر ارشاد در کنسرت ابتذالِ برج میلاد شریک جرم بود! در صدور مجوزها تجدید نظر شود

پیرامون کنسرت ابتذالی که در برج میلاد برگزار شد و محل ترویج منکرات بود وزیر ارشاد نیز شریک بوده و باید پاسخگو باشد.

سینما اعتماد – نائب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کنسرت ابتذالی که در برج میلاد برگزار شد محل ترویج منکرات بود. وزیر ارشاد نیز شریک بوده و باید پاسخگو باشد.

مجتبی ذوالنورنائب رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: «پیرامون کنسرت ابتذالی که در برج میلاد برگزار شد و محل ترویج منکرات بود وزیر ارشاد نیز شریک بوده و باید پاسخگو باشد. اخبار عمومی مردم با این کنسرت جریحه دار شد و باید در صدور مجوزهای چنین کنسرت‌هایی تجدید نظر شود. کسانی که مسئولیت برج میلاد را در اختیار دارند باید توجه کنند تا شریک گناه نباشند و زمینه فساد و گناه را در کشوری که شهداء ایجاد کردند ایجاد نکنند. شهردار تهران نیز باید بر روی کنسرت‌ها و تجمعاتی که در برج میلاد برگزار می‌شود نظارت داشته باشد.»

این ادعا در شرایطی مطرح شده که برج میلاد در برقراری نظم و کنترل سالن برگزاری برنامه های مختلف نقشی ندارد و این وظیفه به نهادها و ارگانهایی جدا، واگذار شده است. پیش تر سالن وزارت کشور نیز پس از اتفاقات مشابه، برای همیشه برگزاری کنسرت در این سالن را با ادعای «نقص فنی» لغو کرده است. همچنین در حمله عوامل خودسر در حاشیه کنسرت گروه لیان در تالار وحدت، صحنه ها و درگیریهای عجیبی رخ داد که وزیر ارشاد و بسیاری از مدیران فرهنگی علیه این اتفاقات موضع گرفتند و از مدیران تالار وحدت و حراست و عوامل انتظامی تقدیر نمودند.

مجلس ایران در شرایطی چنین ادبیاتی را درباره کنسرت ها انتخاب کرده که این اجرا بخشی از یک فستیوال موسیقی محلی بوده است.

امتیاز شما
برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا