مهمترین تیترهای خبری سینما و موسیقی در روزهای گذشته

آغاز زمان ثبت نام اهالی رسانه در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر، سریالی جدید با بازی حمید لولایی، اظهاراتی درباره سروش صحت، مهران مدیری، احسان علیخانی و رامبد جوان، درگذشت یک هنرمند در سکوت خبری، اجرایی از ارکستر موسیقی ملی ایران، از مهمترین اخبار فرهنگی هنری ۲۱ روزهای گذشته بود که در ادامه می‌خوانید.

سینما اعتماد – اعلام زمان و هزینه عمره، معرفی آثار بخش آوینی «سینما حقیقت»، اظهارات حامد بهداد و سینماگران در مقابل معاون رئیس‌جمهور، آخرین مهلت ثبت نام در جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان و آغاز زمان ثبت نام اهالی رسانه در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر، سریالی جدید با بازی حمید لولایی، اظهاراتی درباره سروش صحت، مهران مدیری، احسان علیخانی و رامبد جوان، درگذشت یک هنرمند در سکوت خبری، اجرایی از ارکستر موسیقی ملی ایران، از مهمترین اخبار فرهنگی هنری ۲۱ روزهای گذشته بود که در ادامه می‌خوانید.

معرفی آثار بخش آوینی «سینما حقیقت»

فهرست ۱۸ مستند جایزه شهید آوینی هفدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» اعلام شد.

اظهارات حامد بهداد و سینماگران در مقابل معاون رئیس‌جمهور 

از سویی نشست مشترک جمعی از سینماگران کشور با معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد که حامد بهداد در اظهاراتی گفت: ما کارگر معدن نیستیم و هنرمندیم و رابطه نزدیک و تنگاتنگ با مردم داریم.

«سامپو» در سریلانکا و معرفی مدیر جدید برلین

فیلم کوتاه «سامپو»به نهمین جشنواره جهانی فیلم «جافنا» در سریلانکا راه یافت.

همچنین جشنواره فیلم برلین، «تریشا توتل» مدیر سابق جشنواره فیلم لندن را به عنوان مدیر جدید این رویداد سینمایی انتخاب کرد.

آخرین مهلت ثبت نام در جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان

دبیرخانه بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان آخرین مهلت ثبت تقاضای گروه‌های نمایشی را پنجم دی اعلام و تاکید کرد که این زمان تمدید نخواهد شد.

اجرای یک نمایش جدید در مهرگان و حضور یک نمایش ایرانی در هند 

ضمن این‌که، نمایش «دلبر رند» از ۲۷ آذر ماه در تماشاخانه مهرگان به صحنه می‌رود و نمایش «عمو نوروز» نوشته و کار محمد برومند برای حضور در بیستمین جشنواره بین‌المللی «رایان» راهی دهلی می‌شود.

سریالی جدید با بازی حمید لولایی

همچنین اعلام شد که مجموعه تلویزیونی طنز ۹۰ قسمتی «چرخ گردون» به کارگردانی جواد مزدآبادی و با بازی حمید لولایی برای پخش از شبکه دو سیما در دست ساخت است.

اظهاراتی درباره سروش صحت، مهران مدیری، احسان علیخانی و رامبد جوان

یک مدیر تلویزیون نیز به تازگی مدعی شده است که سروش صحت، مهران مدیری، احسان علیخانی و رامبد جوان به دلیل تفتیش عقاید روشنفکری جرأت نمی‌کنند به تلویزیون بیایند.

واکنش کزازی به اهدای شاهنامه به خانواده‌های تاجیک

میرجلال‌الدین کزازی از دیدگاهش به اهدای شاهنامه به خانواده‌های تاجیک گفت و به ارزیابی جایگاه شاهنامه در میان ایرانیان پرداخت.

در ادامه، سازمان اسناد و کتابخانه ملّی با صدور بیانیه‌ای اقدام «رژیم صهیونیستی» مبنی بر تخریب آرشیو ملّی غزه و کتابخانه اصلی در نوار غزه را محکوم کرد.

درگذشت یک هنرمند در سکوت خبری| اجرایی از ارکستر موسیقی ملی ایران

همچنین باخبر شدیم که عباس جلیلیان (هنرمند کرمانشاهی موسیقی) هفته گذشته از دنیا رفته و در این باره اطلاع‌رسانی خبری چندانی صورت نگرفته است.

از سویی قرار است ارکستر موسیقی ملی ایران پوئم سمفونی «بانوی آب» را به رهبری همایون رحیمیان اجرا کند.

مسترکلاس کیوان ساکت 

کیوان ساکت نیز از برگزاری مسترکلاس خود در زرین‌شهر اصفهان خبر داد.

حراج تهران آنلاین برگزار می‌شود

هجدهمین دوره حراج تهران نیز  برای نخستین بار به صورت آنلاین برگزار خواهد کرد.

آغاز ثبت‌نام اصحاب رسانه «فیلم فجر» از ۲۷ آذر

ثبت‌نام اصحاب رسانه و منتقدان برای حضور در چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ آغاز می‌شود.

امتیاز شما
برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا