سه عادت غذایی عجیب از سلبریتی‌ها/ از پاپ‌کورن با آب خیارشور تا خاک رس و قهوه ضدگلوله!

افراد بسیاری در سراسر دنیا هستند که عادت‌های عجیب غذایی دارند و برخی خوراکی‌ها را یا به شکل عجیبی می‌خورند و یا اینکه اصلا تا به حال طعم آن را امتحان هم نکرده‌اند.

 

به گزارش سینما اعتماد افراد بسیاری در سراسر دنیا هستند که عادت‌های عجیب غذایی دارند و برخی خوراکی‌ها را یا به شکل عجیبی می‌خورند و یا اینکه اصلا تا به حال طعم آن را امتحان هم نکرده‌اند. این موضوع در میان سلبریتی‌ها نیز وجود دارد که بی‌شک دانستن آنها برای برخی مخاطبان جذاب خواهد بود. در ادامه سه عادت غذایی از سه سلبریتی هالیوودی را می‌خوانید.

selena gomez

سلنا گومز چندی قبل فاش کرد شیفته ی پاپکورن به سبک مکزیکی است. برای تهیه ی این نوع پاپکورن باید یک بسته پاپکورن بدون نمک را بردارید، مقداری نمک، اندکی سس تاباسکو و مقداری آب خیارشور درون بسته بریزید. سپس در بسته را ببندید و آنقدر آن را تکان دهید که چاشنی ها به خورد پاپکورن ها برود.

shailene

شایلین وودلی به سبک زندگی طبیعی اش مشهور است و این موضوع شامل رژیم غذایی او هم می شود. وودلی در مصاحبه ای از مزایای مصرف خاک رس گفت. او در اینباره گفت: «خاک رس یکی از چیزهای مورد علاقه ی من است چون اگر به فرهنگ های بومی سرتاسر دنیا نگاهی بیاندازید می بینید که برخی مردم تقریباً هر روز خاک رس می خورند. یک بخشی از رژیم غذایی آن ها است.» وودلی همچنین گفت که خود نیز خاک رس را به رژیم غذایی اش اضافه کرده است.

harry

هری استایلز طرفدار پر و پاقرص «قهوه ضد گلوله» است که توسط دیو آسپری بعد از سفرش به تبت اختراع شد. برای تهیه ی این قهوه باید یک قاشق غذاخوری کره و یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل به قهوه ی تلخ خود اضافه کنید. استایلز می گوید این نوع قهوه اشتهایش را سرکوب می کند و انرژی ای که لازم دارد را به او می بخشد. علاوه بر این، کره سرعت عملکرد دستگاه گوارش را کاهش می دهد، بنابراین دچار افزایش انرژی ناگهانی نمی شوید.

 

منبع: برترین‌ها

امتیاز شما
برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا