حمایت جانانه پرویز پرستویی از حسن شماعی زاده : حق مردم را از حلقوم طبری ها بیرون بکشید نه از خواننده های مظلوم

پرویز پرستویی در صفحه شخص خود نوشت: بهتر نیست بجای اینکه این هنرمندان مظلوم را که در غربت به سختی شب و روز می گذرانند را تحت فشار بگذاریم، حقوق حقه مردم را از حلقوم طبری ها و اربابانشان بیرون بکشیم؟ اینقدر باعث سرشکستگی و دلشکستگی این هنرمندان در غربت نشویم.


به گزارش سینما اعتماد ، پرویز پرستویی در صفحه شخصی خود نوشت: «هنرمندی به نام حسن شماعی زاده که یک عمر برای مردم خوانده و آهنگسازی کرده و موجب شادی مردم شده و در حال حاضر در آمریکا در ۸۱ سالگی به سختی روزگار می گذراند به قول معروف با سیلی صورت خود را سرخ می‌کند و حتی اگر کنسرتی داشته باشد که ندارد،سرپا نمی‌تواند بایستد!

ملکی در منطقه جماران دارد، که در اصل میراث پدری همسرش است، که بنام دو فرزندش است.

این ملک در زمانی که آقای خمینی در قید حیات بودند و در جماران سکونت داشتند و آقای شماعی زاده مثل خیلی از هنرمندان که در آن مقطع به ناچار مهاجرت کردند و اموالشان رها شده در اینجا باقی ماند، افراد کمیته در آن مسقر شدند. 

بعد از درگذشت آقای خمینی، همسر آقای شماعی زاده به خاطر پس گرفتن خانه دخترانش سه بار به ایران آمده و به دادگاه انقلاب مراجعه کرده، که متاسفانه رای آقای حسین علی نیری این بوده که شماعی زاده از راه شغل کثیف خوانندگی این ملک را خریداری کرده!!

و در حال حاضر ملک به مزایده گذاشته شده و قراراست آپارتمان سازی شود! در صورتی که ملک، ارث پدری همسرش بوده و هیچ ربطی به خود آقای شماعی زاده ندارد.

واقعا روا نیست که هنرمندان آن زمان را کثیف بنامیم و اموالشان را مصادره کنیم! فکر نمی‌کنم این قضاوت و حکم خدا پسندانه باشد! 

بهتر نیست بجای اینکه این هنرمندان مظلوم را که در غربت به سختی شب و روز می گذرانند را تحت فشار بگذاریم، حقوق حقه مردم را از حلقوم طبری ها و اربابانشان بیرون بکشیم؟ اینقدر باعث سرشکستگی و دلشکستگی این هنرمندان در غربت نشویم.

3.4/5 - (9 امتیاز)
برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا