به خاطر خانواده در فیلم‌های تلخ بازی نمی‌کنم

گاسلینگ سال گذشته در «باربی» دیده شد.

سینما اعتماد ، رایان گاسلینگ ،  می‌گوید به خاطر خانواده‌اش مدتی است که در فیلم‌های «تلخ» بازی نمی‌کند. او سال گذشته در فیلم «باربی» ) دیده شد و در «مرد بلاگردان» که به زودی در سالن‌های سینما اکران می‌شود نقش یک بدلکار را بازی کرده است.

به نقل از سی نما ، این بازیگر ۴۳ ساله که با «اوا مندز» ازدواج کرده و دو دختر از او به دنیا آورده در مصاحبه جدیدی با «وال استریت ژورنال» می‌گوید: «نقش‌هایی را قبول نمی‌کنم که من را در موقعیت‌های پیچیده قرار دهند.»

گاسلینگ بازیگری را در کودکی و با کانال دیزنی شروع کرد و در دهه‌های بعد به فیلم‌های پیچیده‌ای چون «نیمه نلسون» (Half Nelson)، «لارس و دختر واقعی» (Lars and the Real Girl)، «بمان» (Stay) و «بران» (Drive) پیوست.

او می‌گوید حالا پیش از پذیرش نقش‌ها به خانواده‌اش فکر می‌کند: «در این لحظه سعی می‌کنم فضای خانه را بسنجم و ببینم بهترین تصمیم برای همه ما چیست. تصمیمات را با اوا می‌گیرم و ابتدا به خانواده فکر می‌کنیم.»

گاسلینگ رد این تغییر نگاه را تا فیلم «لالالند»  گرفته است: «فکر می‌کنم «لالالند» اولین موردش بود. به نحوی فکر کردم: «برای آن‌ها هم خوشایند خواهد بود، چون اگرچه در صحنه فیلمبرداری حاضر نیستند اما هر روز با پیانو تمرین می‌کنیم یا می‌رقصیم یا آواز می‌خوانیم.»

گاسلینگ اخیراً با پوشیدن یک تی-شرت از کتاب جدید «اوا مندز» که پاییز آینده منتشر می‌شود حمایت کرد. او ادامه می‌دهد: «علاقه آن‌ها به «باربی» و بی‌علاقگی آن‌ها به «کن» الهام‌بخش بود. فکر کردم که از حالا روی آیپد فیلم‌های کوچکی می‌سازند، و این حقیقت که من می‌رفتم تا فیلمی درباره «باربی» بسازم، باعث می‌شد که حس کنیم همسو هستیم.»

گاسلینگ اعتراف می‌کند که لحظه‌ای از فیلم «لالالند» پس از گذشت هشت سال هنوز او را رها نکرده و اگر می‌توانست آن را دوباره فیلمبرداری می‌کرد. او می‌گوید صحنه رقص با «اما استون» که تصویری از آن روی پوستر فیلم نقش بسته را نمی‌پسندد: «نمی‌دانستم قرار است به پوستر فیلم تبدیل شود. اما تصور کردم که قرار است دست‌هایمان را بالا ببریم و فکر کردم که جذاب است دست‌ها به آن شکل باشند.»

امتیاز شما
برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا