بازپخش سریال «زمانه» از شبکه آی‌فیلم همچنان مخاطب دارد +‌ عکس و جدول زمان پخش

مجموعه تلویزیونی «زمانه» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه محصول سال ۱۳۹۰ در فضایی عاشقانه، اجتماعی و خانوادگی تولید شده است.

به گزارش سینما اعتماد، مجموعه تلویزیونی «زمانه» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه محصول سال ۱۳۹۰ در فضایی عاشقانه، اجتماعی و خانوادگی تولید شده است. این سریال از سال ۱۳۹۱ از شبکه سه پخش شد و بسیار مورد استقبال قرار گرفت تا جایی که در شبه قاره هند و پاکستان انتشار و بارها از شبکه‌های تلویزیونی ایرانی پخش شده‌است.

zamane2

با این وجود مسئولان تلویزیون که در این سال‌ها با تولیدات کمتر و ضعیف‌تری نسبت به آن دوران مواجه هستند، تصمیم به بازپخش چند باره این مجموعه از ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ از شبکه آی فیلم گرفتند که به نظر می‌رسد باز هم مورد توجه و استقبال مخاطبان قرار گرفته است.

zamane7

علاوه بر موضوع و فضای عاشقانه این مجموعه و همچنین تقابل دو جوان عاشق از جنوب و شمال شهر و کلیشه‌ی عشق پسر متمول به دختر فقیر در یک داستان و مصائب و مشکلاتی که بر سر راه آنها وجود دارد، حضور بازیگرانی چون پریناز ایزدیار که در آن دوران به تازگی جای پای خود را در قاب جادویی سفت کرده بود، در کنار حمید گودرزی که در آن سال‌ها یکی از بازیگران محبوب مخاطبان سریال‌های تلویزیونی بود، به موفقیت این مجموعه کمک کرد.

zamane6

تا جایی که کماکان پخش سریال «زمانه» که چهره‌های جوان دیگری چون حسین مهری هم با حضور در آن به محبوبیت بیشتری دست یافتند، با استقبال مواجه می‌شود و حتی به نظر می‌رسد مخاطبان به این سریال‌ها بیشتر از تولیدات جدید تلویزیون روی خوش نشان می‌دهند.

zamane3

از جمله هنرمندان این مجموعه می‌توان به حمید گودرزی، پریناز ایزدیار، آیدا فقیه زاده، حسین محجوب، هومن برق نورد، شهرام قائدی، مهرانه مهین ترابی، فریبا متخصص، حسین مهری، امید روحانی، معصومه آقاجانی و…. اشاره کرد.

zamane9

در خلاصه این مجموعه آمده بهزاد تصمیم دارد با دختر عموی خود ازدواج کند، بهزاد تحت حمایت عموی خود کار می‌کند، اما از طریق یکی از افراد می‌فهمد که عموی او در مرگ پدرش نقش داشته است. او برای کشف حقیقت درباره مرگ پدرش به جست‌و‌جو می‌پردازد و با وکیلی به نام ارغوان آشنا می‌شود. بهزاد و ارغوان به هم علاقه پیدا می‌کنند و در آن سو میانه بهزاد و خانواده عمویش به هم می‌خورد و…

zamane4

ساعت تکرار و زمان پخش سریال زمانه از شبکه آی فیلم

پخش مجدد این سریال از جمعه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ آغاز شده و هر شب ساعت ۲۱ و تکرار آن روز بعد ساعت ۵ بامداد و ۱۳ ظهر از شبکه آی فیلم روی آنتن می‌رود.

از دیگر هنرمندان این مجموعه تلویزیونی می‌توان به صفا آقاجانی، محمد برسوزیان، رویا میرعلمی، ویدا جوان، تبسم هاشمی، متین ستوده، حشمت آرمیده، میثم رازفر، مختار سائقی، بهنام قربانی و… اشاره کرد.

این شب‌ها سریال «زمانه» به قسمت‌های حساس و مهمی رسیده است و مخاطبان می‌توانند با انتخاب یکی از ساعت‌های پخش این مجموعه در شبانه‌روز، با داستان همراه شوند.

4.1/5 - (9 امتیاز)
برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا