صداقت دارد و دروغ نمی ‌گوید ؛ هنرمندان همراه با مسعود پزشکیان

در این گزارش مروری داریم بر گفته ها و نام های هنرمندانی که قاطعانه از مسعود پزشکیان حمایت کردند.

به گزارش سینما اعتماد ، در روزهای اخیر نام ها و چهرهای مختلفی از مسعود پزشکیان حمایت کردند و او را فردی شایسته  و اصلح برای ریاست جمهوری دولت آینده کشور ایران دانستند.

ابوالحسن داودی  فیلمساز شناخته شده طی مصاحبه ای  گفت: صداقتی که آقای پزشکیان دارد مهمترین ویژگی است که باعث می شود به او رای دهم.به شخصه بر این عقیده ام که  در گرداب جهانی حائلی که سهمگینانه در شرف گذر از ماست، او بهترین کسی است که ما را از یک موقعیت ناگریز و فروپاشی بزرگ نجات می دهد و امکان دیالوگ جمعی  را فراهم می کند .

سیدجمال ساداتیان که اعلام کرد نظر پزشکیان به اهالی سینما و هنرمندان نزدیک است. آقای پزشکیان مهمترین هدفش حذف نگاه امنیتی از سر سینماگران است.

پیام فروتن نیز دلیل حمایت خود از پزشکیان را اینگونه اعلام کرد:پزشکیان وعده‌های الکی نمی دهد و دروغگو نیست. پزشکیان دروغگو نیست و این  در 45 سال اخیر نمونه است.

کیوان ساکت‌اف بازیگر جوان نوشت: ادب و متانت پزشکیان مرا ترغیب کرد به او رای دهم.

علیرضا رضاداد نوشت: پزشکیان نگران این سرزمین است  و دنبال پست و مقام نیست.

فراد توحیدی گفت: من امروز با وجود ناامیدی به آقای پزشکیان رأی می‌دهم، چرا که بدون لکنت در بنگاه‌های تاریخی از حقوق ملت دفاع کرده‌اید. نظریه تحریم انتخابات به منزله بالا گرفتن بحران ناکارآمدی و فروپاشی رؤیای ایرانیان می‌دانم.

پرویز پرستویی ، رضا کیانیان ، مرضیه برومند ، فرهاد توحیدی ، علی حضرتی ، علی کریم ، محمد مهدی عسگرپور ، حسین پاکدل ، بهروز شعیبی ، منوچهر شاهسواری ، مهدی یزدانی خرم ، محمد احمدی ، سعید سهیلی ، محمد احمدی ، غلامرضا موسوی ، شیدا خلیق  عبدالجبار کاکابی ،احسان عبدی پور ،  سعید خانی ، مازیار میری ،  هر کدام با تفکر و اندیشه ای از مسعود پزشکیان حمایت کردند.

حتی مسعود فراستی منتقد سینما هم از مسعود پزشکیان حمایت کرد و نوشت که به او رای میدهد.

5C6F804E BA51 4528 9F62 C025136D95B6

امتیاز شما
برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا