معرفی سریال «مرداب» به همراه بازیگران و خلاصه داستان و زمان پخش

سریال «مرداب» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد، براساس فیلمنامه‌ای با نام «عشق بدون خطبه» به نویسندگی مشترک افشین صادقی و پدرام افشار تولید شده که البته این فیلمنامه توسط نیما اقلیما مورد بازنویسی قرار گرفته است.

سینما اعتماد – سریال «مرداب» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد، براساس فیلمنامه‌ای با نام «عشق بدون خطبه» به نویسندگی مشترک افشین صادقی و پدرام افشار تولید شده که البته این فیلمنامه توسط نیما اقلیما مورد بازنویسی قرار گرفته است. به همین بهانه سراغ معرفی این مجموعه جدید شبکه نمایش خانگی رفته‌ایم و نگالهی داریم به خلاصه داستان، بازیگران و همچنین سابقه کارگردان سریال «مرداب» که در ادامه می‌خوانید.

بازیگران سریال مرداب

زمان پخش سریال «مرداب»

قسمت اول سریال «مرداب» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد از امروز 12 مهرماه در پلتفرم فیلم‌نت عرضه می‌شود. تهیه‌کنندگی این سریال نمایش ‌خانگی بر عهده محمد شایسته است که هم اکنون تهیه‌کنندگی سریال «قهوه ترک» را در حال پخش در شبکه نمایش خانگی دارد.

بازیگران سریال «مرداب»

در مجموعه درام معمایی «مرداب» بازیگرانی همچون شهرام حقیقت‌دوست، پانته‌آ پناهی‌ها، حامد کمیلی، مجتبی پیرزاده، الهام اخوان، ستاره پسیانی، یسنا میرطهماسب، الیکا ناصری، محمود نظرعلیان، آرش ظلی‌پور، صفر محمدی، مجید پتکی، امیر جعفری در نقش «شکیب» و مهدی هاشمی ایفای نقش می‌کنند. برزو نیک‌نژاد سریال کمدی «آفتاب‌پرست» را پیش از این برای پلتفرم فیلم‌نت ساخته است. در کارنامه سینمایی او فیلم‌های پرفروشی مانند «لونه زنبور» و «دوزیست» به چشم می‌خورند.

خلاصه داستان و مضمون سریال «مرداب»

در خلاصه داستان سریال «مرداب» آمده است: «در شهری کوچک، جایی که رازها و پیچیدگی‌هایی در سایه‌ی ارتباطات پنهان شده‌اند، یک جوان باهوش و دلسوز به شهر برمی‌گردد و تلاش می‌کند پرده از رازهای مربوط به مرگ عجیب پدرش بردارد. در این مسیر، او با شخصیت‌های مختلفی آشنا می‌شود، از جمله یک خبرنگار محلی با روحیه‌ی قوی، یک زن زیبا و مرموز و یک کارآگاه ماجراجو. هر قسمت سریال «مرداب»، رازها و ارتباطات پنهان را آشکار می‌کند.»

این تنها خلاصه داستانی است که تا کنون از سریال «مرداب» منتشر شده است. حالا باید منتظر ماند و دید چه اندازه خلاصه داستان منتشر شده توانسته تصویری واقعی از قصه‌ی اصلی سریال «مرداب» را به بیننده ارائه دهد. در سریال «مرداب» شخصیت‌ها با معضلات اخلاقی، تصمیم‌گیری‌های دشوار و تداخل ناشی از روابط شخصی روبه‌رو هستند.

امیر جعفری در سریال مرداب

سریال «مرداب» چند قسمت است؟

با توجه به اخباری که تا به حال در مورد سریال «مرداب» منتشر شده است، قرار است این مجموعه در 12 یا 15 قسمت در پلتفرم فیلم‌نت عرضه شود و براساس تدوین این اثر احتمال دارد که قسمت‌هایی کمتر یا بیشتر نیز شود.

کارگردان سریال «مرداب» کیست؟

برزو نیک‌نژاد کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس ایرانی سینما و تلویزیون، متولد ۱۱ فروردین ۱۳۵۱ در گرگان است. وی فعالیت حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرد و در سال ۱۳۸۷ در فیلم کلبه به کارگردانی جواد افشار به عنوان نویسنده فعالیت داشته است.

از جمله آثار سینمایی برزو نیک‌نژاد می‌توان به عناوینی همچون «زاپاس»، «ناخواسته»، «پیتزا مخلوط» و «کلبه»، «دوزیست» و «لونه زنبور» اشاره کرد. وی سابقه حضور در پروژه‌های تلویزیونی همچون «پنچری»، «روزهای بد به در»، «دودکش» و «روزهای زیبا» را نیز دارد. برزو نیک‌نژاد در برنامه «همرفیق» نیز به عنوان مهمان حضور داشته است.

برزو نیک نژاد پیش از سریال «مرداب» برای شبکه خانگی سریال‌های کمدی «ساخت ایران 2» و «آفتاب‌پرست» را کارگردانی کرده بود.

3.3/5 - (3 امتیاز)
برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا