یک تیزر سینمایی در برنامه نود ، از صد تیزر در شبکه جم تاثیرگذار‌تر بود | تیرز به تلویزیون بدهیم قرار است چه کسی را جذب کند ؟

ساسان  سالور  تهیه کننده سینما درباره چگونگی تبلیغ فیلم ها در ماهواره ها و بی اعتنایی و بی توجهی صداوسیما به سینمای ایران نکته مهمی را یادآوری می کند.

به گزارش سینما اعتماد ، ساسان  سالور  تهیه کننده سینما درباره چگونگی تبلیغ فیلم ها در ماهواره ها و بی اعتنایی و بی توجهی صداوسیما به سینمای ایران می گوید:  وقتی برنامه‌های پرمخاطبی همچون نود در اوج تعطیل می‌شود وقتی مهران مدیری و رضا عطاران در صداوسیما نیستند نتیجه مشخص است،  به جرات و با اطمینان می‌گویم یک تیزر سینمایی در برنامه نود عادل فردوسی پور از صد تا تیزر در شبکه جم تاثیرگذار‌تر بود، حیف که این برنامه را از دست دادیم، یادم می‌آید آن زمان‌ها که این برنامه پخش می‌شد، گران‌ترین تبلیغات دراین برنامه به قابلمه و غذاهای خوراکی اختصاص داشت و تبلیغ فیلم‌ها آن هم ارگانی به صورت زیر‌نویس در برنامه نود پخش می‌شد.

این تهیه کننده در بخش دیگری از صحبت خود توضیح می‌دهد: اگر صداوسیما از سینما حمایت می‌کرد و از طرفی مخاطب داشت وضع امروز را شاهد نبودیم، از یادمان نرفته که روزگاری چگونه سریال‌های تلویزیون خیابان‌ها را خلوت می‌کرد !

آیا به نظر شما الان کسی سریال‌های تلویزیون را نگاه می‌کند؟ خب تیرز به تلویزیون بدهیم قرار است چه کسی را جذب کند ؟ کدام سریال و برنامه‌شان اهمیت و کیفیت دارد که تیزر معرفی فیلم را به آنها بدهیم.

امتیاز شما
برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا