چرا تام کروز استودیوها را تحت فشار قرار می‌دهد؟

بازیگر «مأموریت غیرممکن» از اتحادیه بازیگران درخواست کرده است که مجوز بازاریابی پروژه‌ها در حین اعتصاب صادر شود.

به گزارش سینما اعتماد، تام کروز تهیه‌کنندگان هالیوود (AMPTP) را تحت فشار قرار داده تا به نگرانی اتحادیه بازیگران (SAG-AFTRA) در زمینه هوش مصنوعی توجه کنند پیش از آنکه دیر شود. او علاوه بر این از اتحادیه بازیگران خواسته است که در حین اعتصاب اجازه بازاریابی پروژه‌ها صادر شود.

به نقل از وب سایت سینما :«هالیوود ریپورتر» گزارش داده است که کروز ماه گذشته در جلسه‌ای مجازی بر اهمیت نگرانی بازیگران در زمینه هوش مصنوعی تأکید کرده و نیز اتحادیه بازیگران را تشویق کرده تا امکان بازاریابی پروژه‌ها در اعتصاب را ممنوع اعلام نکند. فیلم «مأموریت غیرممکن ۷»  او به تازگی اکران شده اما منابع نزدیک به بازیگر می‌گویند درخواست او شخصی نبوده است.

این بازیگر ۶۰ ساله که «مأموریت غیرممکن ۷» را در پاندمی فیلمبرداری کرد و با مشکلات متعددی روبرو شد با بحران فیلمسازی بیگانه نیست. سال گذشته «تاپ گان: ماوریک» (Top Gun: Maverick) او به فروش جهانی ۱.۴ میلیارد دلاری رسید و به پرفروش‌ترین فیلم کارنامه او و تاریخ استودیوی پارامونت تبدیل شد. استیون اسپیلبرگ  در ضیافت نامزدهای اسکار به کروز گفته بود که او با مقاومت در برابر فروش این فیلم به پلتفرم‌های دیجیتال سالن‌های سینما را «نجات» داده است.

کروز پیش‌تر با خریداری بلیت فیلم‌های «باربی»‌ (Barbie) و «اوپنهایمر» (Oppenheimer) سینماروها را به دیدن هر دو فیلم تشویق کرد و به ستایش از «هریسون فورد» ۸۰ ساله پرداخت که برای آخرین بار در «ایندیانا جونز ۵» (Indiana Jones 5) نقش‌آفرینی کرده بود. او در مراسم افتتاحیه «مأموریت غیرممکن ۷» گفته بود که همیشه برای سالن‌های سینما خواهد جنگید.

پنجشنبه هفته پیش «دانکن کربتری-آیرلند» مذاکره‌کننده ارشد اتحادیه بازیگران فاش کرد که تهیه‌کنندگان پیشنهاد کرده‌اند بازیگران پس‌زمینه و سیاهی‌لشکر اسکن شوند، به اندازه یک روز دستمزد بگیرند و استودیوها بتوانند تا ابد از تصاویر آن‌ها استفاده کنند.

امتیاز شما
برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا