پای «طیب» به جشنواره تئاتر فجر هم باز شد

جشنواره چهل و دوم تئاتر فجر در دهمین روز برگزاری خود شاهد اجرای ۱۱ اثر در بخش صحنه‌ای و ۱۱ نمایش در بخش خیابانی است که این نمایش‌ها امروز، سه‌شنبه ۱۰ بهمن ماه به صحنه می‌روند.

سینما اعتماد – به گزارش خبرگزاری سینما اعتماد به نقل از ایسنا، امروز تالار وحدت نمایشی ندارد و تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر هم میزبان نمایش «سندروم بلونیا» به کارگردانی امید نیاز است که از اصفهان در جشنواره شرکت کرده است. این نمایش با مدت‌زمان ۷۰ دقیقه، ساعت ۲۰ روی صحنه می‌رود.

تالار چهارسو پذیرای نمایش «مرا زیبا به خاطر بسپار» به کارگردانی سعید نجفیان است که از تهران در جشنواره حاضر شده. این نمایش با مدت‌زمان ۵۰ دقیقه، ساعت ۱۸ و ۲۰:۳۰ اجرا دارد.

تالار قشقایی نیز میزبان نمایش «در آغوشم آب خاک خون» به کارگردانی امیر حامد از رشت است که با مدت‌زمان ۴۵ دقیقه، در ۲ نوبت ۱۶:۳۰ و ۱۸:۳۰ اجرا می‌شود.

اما تالار سایه، میزبانی خود را از جشنواره تئاتر فجر با نمایش «لولیدن در آخرین خواب کسی که هرگز نخوابیده بود» به کارگردانی داود پارسا از گچساران ادامه می‌دهد. این نمایش با مدت‌زمان ۵۰ دقیقه، در ۲ نوبت ۱۶ و ۱۹ روی صحنه می‌رود.

تماشاخانه ایرانشهر امروز میزبان یک اثر نمایشی و یک فیلم تئاتر است.

تالار دکتر ناظرزاده کرمانی، امروز میزبان فیلم تئاتر «رایش سوم» به کارگردانی رومئو کاستلوچی از ایتالیاست که به قول مسئولان جشنواره در بخش بین‌الملل حضور دارد. فیلم این نمایش با مدت‌زمان ۶۰ دقیقه ساعت ۱۹ در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایران‌شهر پخش می‌شود. قرار است بعد از نمایش این فیلم، ساعت ۲۰:۳۰ جلسه پرسش و پاسخ با کاستلوچی به صورت آنلاین برگزار ‌شود.

تالار استاد سمندریان هم میزبان نمایش «ط؛ طیب» به کارگردانی مجید رحمتی است که از تهران در جشنواره شرکت کرده. این اثر نمایشی که در بخش هویت ملی حضور دارد، با مدت‌زمان ۷۵ دقیقه، در ۲ نوبت ۱۸ و ۲۱ روی صحنه می‌رود.

امتیاز شما
برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا