واکنش هنرمندان به درگذشت رضا حداد؛ آنقدر زود و بی خبر آخه با معرفت! + تصویر

در سوگ این کارگردان تئاتر ،هنرمندانی نظیر پرویز پرستویی ، حامد بهداد ، سجاد افشاریان ، شبنم مقدمی با انتشار استوری یادش را گرامی داشتند.

به گزارش سینما اعتماد ، رضا حداد، کارگردان شناخته شده تئاتر  در سن 54 سالگی دار فانی را وداع گفت. هنرمندانی نظیر پرویز پرستویی ، حامد بهداد ، سجاد افشاریان و… باانتشار استوری یاد این هنرمند را گرامی داشتند.

پرستویی نوشت: متاسفانه رضا حداد حامی همیشگی تئاتر هم درگذشت. سجاد افشاریان  هم غم خود را اینگونه دراستوری نشان داد:  باورم نمیشه رضا جون ؛آنقدر زود و بی خبر آخه آدم بامعرفت.

اما شبنم مقدمی تصویری تلخ از نمایش «باغ مرگ» منتشر کرد؛ همان لحظه‌ای که عکس رضا حداد به عنوان یک کاراکتر فوت شده روی میز صحنه قرار داشت و  شبنم مقدمی برای او می گریست، مقدمی با انتشار این تصویر نوشت: آن روز مرگ و عزا را بازی می‌کردیم امروز زندگی‌اش می‌کنیم.

ceee663b 3dfb 4ff6 9cb0 f4070a362900

 

درباره رضا حداد می توان گفت او جزو کارگردان مستقلی بود که به واسطه فعالیت‌هایش در زمینه تبلیغات، از راه تئاتر کسب درآمد نمی‌کرد.او سال‌ها مجله «آفتاب» را منتشر کرد که باعث شد بسیاری از دانش‌آموختگان تئاتر در آن قلم بزنند. همچنین جزو اولین کارگردان هایی بود که بازیگران سینما همچون مهناز افشار را برای بازی در تئاتر دعوت کرد.
ایسنا نوشت: حداد در طول سال‌های فعالیت خود با بازیگرانی همچون پانته‌آ بهرام، بابک حمیدیان، سیامک انصاری، لیلی رشیدی، برزو ارجمند، شبنم فرشادجو و… همکاری کرده است.

او همکاری‌های متعددی هم  با آتیلا پسیانی داشت و محمد چرم‌شیر، نویسنده ثابت کارهایش بود. حداد نمایش‌های گوناگونی را در کشورهای مختلف از جمله کانادا و کره هم روی صحنه برد.
برخی از هنرمندان تئاتر از جمله محمد رحمانیان و مهتاب نصیرپور نیز دوره‌های آموزشی خود را در مؤسسه او برگزار می‌کردند. رضا حداد آخرین بار در مراسم بزرگداشت آتیلا پسیانی که دهم اردیبهشت امسال برگزار شد، در یک جمع هنری حضور پیدا کرد.

 

3/5 - (1 امتیاز)
برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا