هر دو نفر در باتلاق افتادند | جزئیات جدید از حادثه تلخ سریال «رویای نیمه شب»

علت حادثه از دست رفتن دو نفر از عوامل سریال مشخص شد.

سینما اعتماد ، هشتم خردادماه بود که خبر رسید  دو نفر  از دستیاران صحنه سریال «رویای نیمه شب»  با نام های  وحید یوسفی و علی شیروانی به کارگردانی حسن آخوندپور و تهیه‌کنندگی سعید سعدی در رود بهمن‌شیر آبادان غرق شدند .

اتفاقی تلخ که با ناراحتی بسیاری از کاربران فضای مجازی و مخاطبان سینما و مردم همراه بود.

این حادثه تلخ البته با واکنش های زیادی همراه بود، از جمله  بیانیه انجمن صنفی طراحان فیلم و انجمن صنفی طراحان فنی و مجریان صحنه که مصرانه خواستار پیگیری علت حادثه از مدیران خانه سینما  و تلاش در جهت شفاف سازی علل این حادثه ناگوار  شدند. 

همچنین امیر بدری -بدلکار سینما  که خودش در این پروژه حضور داشته به ایسنا گفت: متاسفانه در پروژه‌های سینمایی و سریال گاهی احتمال وقوع یک حادثه و هشدارها برای جلوگیری از آن جدی گرفته نمی‌شوند.

او حتی ابراز تعجب کرده که بعضی وقت‌ها عوامل یک مجموعه همراهی لازم را برای حفظ امنیت جانی انجام نمی‌دهند و گفت: بارها این موضوع پیش آمده که ما سر صحنه حضور داشتیم و نسبت به خطرات هشدار دادیم ولی توجهی به آن نشده و عوامل کار خود را ادامه داده‌اند

حالا یک منبع آگاه به خبرنگار سینما اعتماد توضیحاتی را درباره حادثه رخ داده در پشت صحنه سریال «رویای نیمه شب» می دهد.

او می گوید: روایت های مختلفی درباره علت غرق شدن این دو نفر گفته می شود حتی بعضی ها می گویند آنها به خاطر شنا کردن در رود دچار حادثه شدند،  ولی واقعیت این است که آنها در رود غرق نشدند  . 

او می گوید: اولین دلیل این حادثه در سرعت و عجله ای کار کردن این پروژه بوده ، گویا قرار بود  صحنه مربوطه به سرعت گرفته شود  تا به صحنه های دیگر سریال بپردازند.  اما دومین دلیل این بوده که صحنه ضبط تصاویر نزدیک یک باتلاق بوده  و آنها اطلاعی از وجود باتلاق در  آن منطقه نداشتند  ، یکی از این دو نفر بدون اینکه بداند در حین آماده سازی صحنه ،   داخل باتلاق می افتد و فرو می رود ،‌ نفر دوم برای اینکه او را نجات دهد خودش را به داخل باتلاق پرت می کند و به این صورت هر دو نفر جانشان را از دست می دهند. 

این منبع آگاه با ابراز ناراحتی زیاد به صحبت هایش اضافه می کند: حادثه تلخ و دردناکی است امیدوارم دیگر برای عوامل و دست اندرکاران سینما شاهد نباشیم و مدیران پروژه هم دقت لازم را در این باره داشته باشند.

امتیاز شما
برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا