نولان: «اوپنهایمر» را فراموش می‌کنم

نولان می گوید: پس از Oppenheimer فیلمی می‌سازد که «این‌چنین غم‌افزا» نباشد

به گزارش سینما اعتماد ، فیلم «اوپنهایمر» از ۹۵۰ میلیون دلار عبور کرده است.

به نقل از سی نما ، «کریستفر نولان» در مصاحبه با «یاهو» می‌گوید آماده فراموش کردن «اوپنهایمر»  و تولید فیلم جدیدی است که تا این اندازه «غم‌افزا» نباشد. دیسک‌های بلو-ری «اوپنهایمر» به تازگی راهی شبکه نمایش خانگی شده‌اند.

نولان می‌گوید برای ساختن فیلم «اوپنهایمر» که داستان شکل‌گیری اولین بمب اتم را در ایالات متحده و در خلال سال‌های وقوع جنگ جهانی دوم روایت می‌کرد نزدیک به سه سال وقت صرف کرده است.

او می‌گوید: «بخشی از وجودم – بدون تردید – می‌خواهد آن داستان را پشت سر بگذارد… موضوع بسیار تلخی است. نیهیلیستی است. و بله، بخشی از وجودم مشتاق است فراموشش کند و شاید اثری بسازد که این‌چنین غم‌افزا نباشد.»

نولان در کارنامه‌اش فیلم‌های تلخ و پیچیده دیگری دارد اما «اوپنهایمر» با بازی «کیلین مورفی» در نقش «پدر بمب اتم» یکی از تلخ‌ترین آثار اوست. این فیلم سه ساعته به تازگی از فروش جهانی ۹۵۰ میلیون دلاری گذر کرده در حالی که همزمان با فیلم ۱.۴۵ میلیون دلاری و پرستاره «باربی» (Barbie) اکران شده بود.

«اوپنهایمر» یکی از مدعیان اسکار بهترین فیلم و چند شاخه دیگر است و به همین علت نولان به این زودی نمی‌تواند پرونده فیلم را بسته بداند و تا ماه مارس درگیر کمپین تبلیغاتی آن خواهد بود.

پروژه بعدی نولان ممکن است فیلمی در چندگانه «جیمز باند» باشد. این فیلم البته به گفته تهیه‌کنندگان راه درازی پیش رو دارد و باید بازیگر جانشین «دنیل کریگ» در نقش مأمور ۰۰۷ را جست‌وجو کند.

امتیاز شما
برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا