منشا سرمایه پلتفرم محمد امامی کجاست؟ هزینه ساخت سریال را از کجا تامین می‌کند؟ قرار است دوباره سورپرایز شویم؟

مدتی است خبر فعالیت مجدد هنری محمد امامی قوت بیشتری گرفته ،به این صورت که  بعضی رسانه ها  نام  محمد امامی را به عنوان مدیر پلتفرم فیلم و سریال تازه تاسیس «لوتوس» به کار برده اند  و بعضی به این اشاره داشتند که او در حال ساخت سریال جدیدی با عنوان« بامداد خمار» (به تهیه کنندگی حسن مصطفوی و کارگردانی امیر حسین عسگری ) است .

به گزارش سینما اعتماد ، ۸ اسفند  سال گذشته بود که خبری با عنوان «محمد امامی از زندان به مرخصی آمد » را در اعتماد آنلاین منتشر کردیم  و نوشتیم  تهیه کننده سریال پرحاشیه «شهرزاد »و متهم ردیف اول پرونده بانک سرمایه که به جرم اخلال کلان در نظام اقتصادی به ۲۰ سال حبس و رد مال و انفصال از خدمات دولتی محکوم شد با قرار وثیقه توانسته از زندان مرخصی بگیرد و آزاد شود . همان زمان نوشتیم که بر طبق شنیده های ما  او فعالیت های سینمایی خود را پی گرفته است..

حالا مدتی است خبر فعالیت مجدد هنری محمد امامی قوت بیشتری گرفته ،به این صورت که  بعضی رسانه ها  نام  محمد امامی را به عنوان مدیر پلتفرم فیلم و سریال تازه تاسیس «لوتوس» به کار برده اند  و بعضی به این اشاره داشتند که او در حال ساخت سریال جدیدی با عنوان« بامداد خمار» (به تهیه کنندگی حسن مصطفوی و کارگردانی امیر حسین عسگری ) است . بعضی هم نظرشان بر این بود محمد امامی در بازگشتش به فعالیت هنری سریال‌سازی سرمایه‌گذاری  «بامداد خمار» را با پلتفرم تازه‌ای که تاسیس کرده  بر عهده دارد و این سریال قرار است شروع فعالیت این پلتفرم باشد.

گویا قرار است  پلتفرم  امامی سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی زیادی تولید کند و با دست پر وارد شبکه نمایش خانگی شود. تعداد از اهالی سینما هم امامی را با ماشین آخرین مدل خود دیده و برخی هم با او جلساتی برای تولید سریال و محصولات تصویری برای پلتفرم لوتوس داشته‌اند.

اما نکته مهم در جریان فعالیت مجدد محمد امامی این است که او  در حالی دوباره کار خود را  از سر گرفته  که  به دلیل اتهاماتی که به او وارد شده بود باید در زندان باشد  و  در حال حاضر چگونگی فعالیت او محل پرسش است؟ 

البته فعالیت دوباره او  شائبه هایی مبنی بر نقض حکم محمد امامی را به وجود  آورده بود که  مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضائیه سه شنبه ۲۷ تیرماه امسال  اظهار کرد: «محمد امامی (تهیه‌کننده و سرمایه‌گذار سینما و شبکه نمایش خانگی) فرزند احمد به اتهام اخلال در نظام اقتصادی محکوم به ۲۰ سال حبس تعزیری و پرداخت جزای نقدی به میزان ۷۲۵۱ میلیارد و ۸۴۱ میلیون و ۶۶۰ هزار و ۲۴ ریال و رد مال و انفصال از خدمت شد؛ البته در جریان رسیدگی به پرونده، اموالی از او توقیف شده است. یکی از ویژگی‌ها این است که اموال متهم را شناسایی کنیم و شناسایی مهم است و در حال حاضر امامی در زندان است و کسانی هم  که می‌گویند، نیست،  اما مرجع رسمی قوه قضاییه می‌گوید که آقای امامی در زندان است.»

فارغ از اینکه محمد امامی در زندان است و این که او در حال فعالیت هنری است،  پرسشی که در این میان وجود دارد این است که آیا سرمایه ای که او برای فعالیت مجدد  خود به کار گرفته  مورد تحقیق و تفحص قرار می گیرد؟ آیا منشا سرمایه او مشخص است ؟ 

جنجال بزرگی که پیرامون سریال «شهرزاد» به راه افتاده بود که نباید به این زودی ها فراموش شده باشد آیا مسئولی  یا مقامی در جریان  فعالیت دوباره این تهیه کننده جوان قرار دارد؟ آیا نظارتی بر  ساخت سریال و راه اندازی پلتفرم جدید او می شود؟ دوباره که قرار نیست با حواشی بزرگتری درباره منشاسرمایه سریال و پلتفرم اومواجه شویم ؟

آیا ساترا که مسئولیت ساخت سریال  پلتفرم ها را  به عهده دارد روی سرمایه چنین تهیه کننده ای نظارتی دارد؟

3.5/5 - (11 امتیاز)
برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا