مناظره ۲ نفره پزشکیان و جلیلی در صداوسیما جنجالی‌می‌شود؟ + عکس

با مشخص شدن ۲ نامزد اصلی برای مرحله دوم انتخابات، صداوسیما قرار است پس از سال‌ها دوباره مناظره‌های ۲ نفره برگزار کند.

سینما اعتماد ،  با مشخص شدن نتایج مرحله اول انتخابات و پیروزی مسعود پزشکیان و سعید جلیلی، این ۲ نفر به عنوان نامزدهای نهایی چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری به مرحله دوم راه یافتند.

با اعلام برنامه‌های دور جدید تبلیغات نامزدها در صداوسیما، همان‌طور که پیش‌تر رییس صداوسیما احتمال داده بود، مناظره دونفره برگزار خواهد شد.

 با مشخص شدن جدول تبلیغات دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری دوشنبه ۱۱ تیر از ساعت ۲۱:۳۰ مناظره اول و سه‌شنبه ۱۲ تیر از ساعت ۲۱:۳۰ مناظره دوم بین دو نامزد راه‌یافته به دور دوم برگزار خواهد شد.‌

پخش مستند ٢ نامزدها و  همچنین نطق جلیلی و پزشکیان از دیگر برنامه‌های تبلیغاتی صداوسیما خواهد بود.

63086149

 

 

این مدل از برگزاری مناظره که پس از سال ها رخ می دهد بازگشت دوباره تلویزیون به مناظره های ۲ نفره خواهد بود و با توجه به اینکه پزشکیان و جلیلی در مناظره های اخیر هم وارد بی اخلاقی های انتخاباتی نشدند می توان امید داشت تلویزیون بدون نگرانی این مناظره ها را برگزار کند.

مناظره های ۲ نفره از طرفی می تواند به مردم در انتخاب فرد اصلح کمک کند و ویژگی های هر نماینده را به طور مشخص در تقابل یا در تمایز با دیگری نشان دهد.

مهر نوشت: تلویزیون آخرین بار سال ۸۸ مناظره های ۲ نفره برگزار کرد که بی اخلاقی ها و تنش هایی را که بیشتر علیه نظام و مردم بود، دامن زد. این اتفاق باعث شد که برخی فکر کنند تلویزیون محافظه کارانه دیگر سراغ مناظره های ۲ نفره نخواهد رفت.

امتیاز شما
برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا