ملاقات با «مریل استریپ» در جشنواره کن + عکس

بخش ملاقات با «مریل استریپ» دقایقی پیش در جشنواره کن برگزار شد.

سینما اعتماد ، لادن موسوی ، جشنواره کن هرساله بخشی به نام «ملاقات» و یا «مستر کلاس» برگزار می کند. در این بخش از یکی از بزرگان سینمای جهان دعوت می شود تا کار٫ زندگی و تجربیاتش را با خبرنگاران در میان بگذارد. امسال بزرگ‌ترین این ملاقات ها، دیدار با «مریل استریپ» است که او در مراسم افتتاحیه جشنواره کن، نخل طلای افتخاری را دریافت کرد.

این ملاقات استثنائا و به دلیل محبوبیت زیاد این بازیگر در دومین سالن بزرگ کاخ جشنواره، سالن دبوسی با بیش از هزار صندلی برگزار می شود.

«تیری فرمو» رییس اجرایی جشنواره کن به شخصه به روی صحنه آمد تا «مریل استریپ » را معرفی کند. او دقایقی درباره شخصیت پر اقتدار این ابر بازیگر صحبت کرد، و شجاعت  او برای انتخاب نقش هایی متفاوت را تحسین کرد.

بعد از این صحبت های «فرمو» فیلمی چند دقیقه ای که صحنه های مختلفی از نقش های مختلفی که «استریپ» در حدود پنجاه سال نقش آفرینی انجام داده، پخش شد.

پس از این «مریل استریپ» با تشویق بی پایان حضار وارد سالن شد.

«مریل استریپ» در این «ملاقات» به راحتی و با شوخی و بذله گویی شروع به صحبت کرد و با آرامش به تمام سوالات جواب داد. او اعتراف کرد که به دلیل مشغله بالا وقت نمی کند زیاد فیلم ببیند، و از این که در کن می تواند چند فیلم جذاب ببیند خیلی خوشحال است.

«مریل استریپ» گفت که هر فیلمی در زمان درست خودش باید ساخته شود، البته تعدادی از فیلم ها‌ برای پول و یا سرگرمی ساخته می شوند که بحثشان جدا است. «کریمر بر ضد کریمر» یکی از فیلم هایی بود که من خوشحالم در آن بازی کردم. نه به دلیل این که برایش اسکار گرفتم ، چون راستش را بخواهید بعد از مراسم ، جایزه را در رستوران جا گذاشتم! خوشحالم چون این فیلم درباره زنان و فمینیسم در آن زمان بود، در زمانی که زنان واقعا به حساب نمی آمدند. این فیلم به شدت تاثیر گذار بود و در زمان درستی ساخته شد. 

او همچنین خوشحالی بی حدش را برای گرفتن نخل افتخاری جشنواره کن اعلام کرد.

246C20CC C441 4D9D B2C6 A59AE7BFDE04 72209AFF AE97 4FED BACF A888675A8DAB 9CCD2EEB 283A 44CB 80B7 8783C0F1E6E4 F885410E 372D 4AF1 B6EB B21368835C7C

4/5 - (4 امتیاز)
برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا