معرفی 15 مینی‌سریال خارجی محبوب در سال‌های گذشته| از «دروغ‌های کوچک بزرگ» تا «باورنکردنی»

در این مطلب لیستی از بهترین مینی سریال‌های خارجی در سال‌های اخیر را منتشر کرده‌ایم که برای کسانی که فرصت تماشای سریال‌های طولانی را ندارند، پیشنهاد خوبی است.

سینما اعتماد – همه‌ی ما ممکن است زمان کافی برای دیدن سریال‌های طولانی را نداشته باشیم و بخواهیم برای لذت بردن از اوقات فراغت بهترین مینی سریال را دانلود کنیم و در طی یک یا چند روز تمامش کنیم. اگر دنبال بهترین مینی سریال هستید، ما در این مطلب از لیستی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین مینی سریال‌های خارجی را معرفی کرده‌ایم.

در ادامه لیستی از بهترین مینی سریال های خارجی را معرفی کرده‌ایم که ارزش دیدن دارند و می‌توانید به لیست دانلود خودتان اضافه کنید.

1 مینی سریال The Night Of آن شب

1-مینی سریال The Night Of (آن شب)

رده سنی: TV-MA

ژانر: جنایی، درام، رازآلود

سال ساخت: 2016

ستارگان: Riz Ahmed, John Turturro, Bill Camp, Payman Maadi

خلاصه داستان – این سریال پیرامون قتلی مشکوک است و مردی که به جرم این قتل محکوم می‌شود. آن مرد از وقوع حادثه چیزی در خاطر ندارد. بازجویی‌های پلیس و کارآگاهان در سریال نمایش داده می‌شود و روند اداری پرونده را همراه با نگاهی عمیق به سیستم عدالت قضایی نشان می‌دهد.

مینی سریال Big Little Lies دروغ‌های کوچک بزرگ

2-مینی سریال Big Little Lies (دروغ‌های کوچک بزرگ)

رده سنی: TV-MA

ژانر: جنایی، درام، رازآلود

سال ساخت: 2017 تا 2019

ستارگان: Reese Witherspoon, Nicole Kidman, Shailene Woodley

خلاصه داستان – زندگی به ظاهر  ایده آل یک سری از مادران تجملاتی و خوش پوش در شهر ساحلی و آرام کالیفرنیا با درگیر شدن در یک قتل رمز آلود دستخوش تغییراتی می‌شود و این تغییرات با ورود یک مادر مجرد به شهرشان آغاز می‌شود.

فصل سوم مینی سریال محبوب «دروغ‌های کوچک بزرگ» ممکن است ساخته شود، اما هنوز اخباری از زمان ساخت و انتشار آن منتشر نشده است.

مینی سریال Mare of Easttown مر از ایست‌تون

3-مینی سریال Mare of Easttown (مر از ایست‌تون)

رده سنی: TV-MA

ژانر: جنایی، درام، رازآلود

سال ساخت: 2021

ستارگان: Kate Winslet, Julianne Nicholson, Jean Smart

خلاصه داستان – در این مینی‌سریال، کیت وینسلت در نقش ماری شیهان ظاهر می‌شود؛ یک کاراگاه، ساکنِ شهری کوچک در پنسیلوانیا که در حالی‌که با زندگیِ پر از مشکلِ خودش دست و پنجه نرم می‌کند، باید یک پرونده‌ی قتلِ محلی را نیز حل کند. Mare of Easttown کاوشی در سمتِ تاریکِ یک جامعه‌ی کوچک است و هم‌چنین نشان دهنده‌ی این است که اتفاقات گذشته تا چه حد می‌توانند بر حال و احوالِ امروزِ ما تاثیرگذار باشند.

مینی سریال Normal People مردم عادی

4-مینی سریال Normal People (مردم عادی)

رده سنی: TV-14

ژانر: درام، عاشقانه

سال ساخت: 2002

ستارگان: Daisy Edgar-Jones, Paul Mescal, Desmond Eastwood

خلاصه داستان – این سریال داستان «ماریانا» و «کانل» با پیشینه‌های مختلف است که در شهری کوچک در ایرلند زندگی می‌کنند، همانطور که وارد یک رابطه عاشقانه با هم می‌شوند روابط همدیگر را نظاره می‌کنند.

مینی سریال 11.22.63

5-مینی سریال 11.22.63

رده سنی: TV-MA

ژانر: درام، رمزآلود، تخیلی

سال ساخت: 2016

ستارگان: James Franco, Sarah Gadon, George MacKay

خلاصه داستان – داستان سریال درباره یک معلم دبیرستان به نام «جیک اپینگ» است که با استفاده از دریچه‌ای در زمان سفر می‌کند و به تاریخ نهم سپتامبر ۱۹۵۸ در ساعت ۱۱ و ۵۸ دقیقه باز می‌گردد تا تلاش کند از ترور جان اف کندی در تاریخ ۲۲ نوامبر ۱۹۶۳و همچنین ترور مارتین لوتر کینگ و جنگ ویتنام جلوگیری کند. اما این ماموریت خطرناک با آشنا شدن او با فردی به نام «لی هارولد اوسوالدو» و نیز عاشق شدن جیک با تهدید مواجه شود. حالا او دیگر تمایلی ندارد تغییری در زمان و گذشته‌اش اعمال شود و قصد دارد تا جلوی هر تغییری را نیز بگیرد. نام سریال هم تاریخ ترور کندی در تاریخ ۲۲/۱۱/۱۹۶۳ است.

مینی سریال The Outsider بیگانه

6-مینی سریال The Outsider (بیگانه)

رده سنی: TV-MA

ژانر: جنایی، درام، فانتزی

سال ساخت: 2020

ستارگان: Ben Mendelsohn, Bill Camp, Jeremy Bobb

خلاصه داستان – داستان این مینی سریال درباره‌ی قتل فجیع پسری نوجوان است. تمام مدارک جرم علیه یک مربی بیس‌بال است و او را مظنون اصلی جلوه می‌دهند اما تنها امید این مربی ویدئویی است که ثابت می‌کند او هنگام وقوع قتل در کنفرانسی خارج از شهر حضور داشته است.

مینی سریال Good Omens فال نیک

7-مینی سریال Good Omens (فال نیک)

رده سنی: TV-MA

ژانر: کمدی، فانتزی

سال ساخت: 2019

ستارگان: David Tennant, Michael Sheen, Frances McDormand

خلاصه داستان – این مینی سریال داستان فرشته و شیطانی را روایت می‌کند که از زندگی روی زمین خوشنودند اما باید با تفاوت‌هایشان کنار بیایند تا برای نجات بشریت از نبرد میان بهشت و جهنم جلوگیری کنند.

مینی سریال The Night Manager مدیر شب

8-مینی سریال The Night Manager (مدیر شب)

رده سنی: TV-14

ژانر: جنایی، درام، رازآلود

سال ساخت: 2016

ستارگان: Hugh Laurie, Tom Hiddleston, Elizabeth Debicki

خلاصه داستان – داستان این مینی سریال دیدنی چنان جذاب است که نمی‌توانید از جلوی تلویزیون یا مانیتور جم بخورید؛ جاناتان پاین که در گذشته سرباز بوده استخدام می‌شود تا به سازمانی سری نفوذ کند، سازمانی که صاحب شبکه‌ای بین‌المللی برای قاچاق سلاح است. این مینی سریال نامزد دریافت ۳۶ جایزه بوده که از این میان برنده‌ی ۱۱ جایزه شده و دو جایزه بهترین کارگردانی و بهترین موسیقی متن را از آکادمی اِمی دریافت کرده، همچنین جایزه‌ی بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین بازیگر نقش مکمل زن و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را نیز از آکادمی گلدن گلوبز گرفته است.

مینی سریال Little Fires Everywhere آتش‌های کوچک در همه جا

9-مینی سریال Little Fires Everywhere (آتش‌های کوچک در همه جا)

رده سنی: TV-MA

ژانر: درام

سال ساخت: 2020

ستارگان: Reese Witherspoon, Kerry Washington, Rosemarie DeWitt

خلاصه داستان – «آتش‌های کوچک در همه جا» سرنوشت درهم آمیخته خانواده به ظاهر خوشبخت ریچاردسون و یک مادر و دختر مرموز را روایت می‌کند. این داستان، رازها، ذات هنر و هویت و فشار سنگین مادری را کاوش می‌کند و نشان می‌دهد که اطاعت از قانون همواره منجر به دفع بلا نمی‌شود.

مینی سریال Unorthodox غیر مومن

10-مینی سریال Unorthodox (غیر مومن)

رده سنی: TV-MA

ژانر: درام

سال ساخت: 2020

ستارگان: Shira Haas, Amit Rahav, Jeff Wilbusch

خلاصه داستان – مینی سریال «آن‌ ارتدوکس»، روایتگر سرگذشت «استر شاپیرو» دختری از جامعه‌ی یهودیان حسیدی در بروکلین است. سخت‌گیری‌های مذهبی و سنت‌های خانوادگی، استر جوان را وادار می‌کند تا تصمیمات سختی بگیرد.

مینی سریال Mrs. America خانم آمریکا

11-مینی سریال Mrs. America (خانم آمریکا)

رده سنی: TV-MA

ژانر: بیوگرافی، درام، تاریخی

سال ساخت: 2020

ستارگان: Cate Blanchett, Rose Byrne, Uzo Aduba

خلاصه داستان – داستان مینی سریال «خانم آمریکا» برگرفته از رویدادی واقعی ظهور و قیام فمینیسم از نگاه شخصیت فیلیس شلفلی است که واکنشی شدید و انتقادی به کارهای صورت گرفته توسط اشخاصی چون گلوریا استینم، بتی فریدن، شرلی کیشولم، بلا آبزگ و جیل راکلشاوس که فمینیست های موج دوم بودند، داشت. فیلیس شلفلی کمپینی به راه انداخت و این کمپین با نظریات حقوق برابری زنان و همچنین قانونی شدن سقط جنین مخالف بود.

مینی سریال Someone Has to Die یک نفر باید بمیرد

12-مینی سریال Someone Has to Die (یک نفر باید بمیرد)

رده سنی: TV-MA

ژانر: جنایی، درام، هیجان‌انگیز

سال ساخت: 2020

ستارگان: Cecilia Suárez, Ernesto Alterio, Alejandro Speitzer

خلاصه داستان – داستان از آنجا شروع می‌شود که پدر و مادر پسر جوانی از او خواسته‌اند برای دیدار با نامزدش به اسپانیا برگردد. او با همراهی لازارو، یک رقصنده مرموز باله، برمی‌گردد.

مینی سریال Lovestruck in the City دلباخته در شهر

13-مینی سریال Lovestruck in the City (دلباخته در شهر)

رده سنی: TV-14

ژانر: درام، عاشقانه

سال ساخت: 2020 تا 2021

ستارگان: Ji Chang-Wook, Kim Ji-Won, Kim Min-Suk

خلاصه داستان – این مینی سریال کره ای با نام اصلی Doshinamnyeoui Sarangbeob، درباره شخصی به نام پارک جه وون یک معمار صادق، پر از شور و شوق و عاشق خیابان‌های شهر است. یک روز به زنی که او را “دزد دوربین” صدا می‌کند، برمی‌خورد و به او دل می‌بندد ولی همان روز ملاقات او را گم می‌کند.

مینی سریال Sharp Objects چیزهای تیز

14-مینی سریال Sharp Objects (چیزهای تیز)

رده سنی: TV-MA

ژانر: جنایی، درام، رازآلود

سال ساخت: 2018

ستارگان: Amy Adams, Patricia Clarkson, Chris Messina

خلاصه داستان – در جریان داستان ما با دو بخش مجهول مواجه می‌شویم که یافتن قاتل بچه‌ها در اولویت دوم قرار می‌گیرد. در واقع ما با تماشای فلاش بک‌هایی که در سریال دربارهٔ پریکر زده می‌شود، متوجه می‌شویم که چه اتفاقی برای او رخ داده و آیا او اصلاً شرایط آن را دارد که بتواند به شرایط آرمانی اش بازگردد یا خیر. وی در طول داستان بارها خود را از مشکلات و خاطراتی که داشته رها می‌کند تا بتواند کارش را انجام دهد و ماموریتش را به سرانجام برساند.

مینی سریال Unbelievable باورنکردنی

15-مینی سریال Unbelievable (باورنکردنی)

رده سنی: TV-MA

ژانر: جنایی، درام

سال ساخت: 2019

ستارگان: Kaitlyn Dever, Toni Collette, Merritt Wever

خلاصه داستان – سریال «باورنکردنی» براساس مجموعه‌ای از گزارش‌های یک پرونده کاملا واقعی ساخته شده که طبیعتا نمی‌تواند به تنهایی درام و داستانی در سطح و اندازه یک سریال جنایی داشته باشد. اما خالقان سریال تصمیم گرفته‌اند تغییرات زیادی به اصل روایت‌هایشان وارد نکنند و به همین دلیل با عنوانی مواجه می‌شوید که شدیدا به منابع اقتباسش وفادار باقی مانده است.

امتیاز شما
برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا