معرفی و بررسی فیلم سینمایی غریزه مادران Mothers’ Instinct 2024 + عکس، پوستر و تیزر

«غریزه مادران» Mothers' Instinct 2024 اثری کسالت‌بار و سطحی است که نگاهی سهل‌انگارانه به دغدغه‌ عمیق دو مادر دارد و در فواصل مختلف و مقاطع مهم داستان نمی‌تواند احساسات‌برانگیز باشد.

سینما اعتماد – غریزهٔ مادران یا یا غریزه مادرانه  Mothers’ Instinct 2024 یک فیلم دلهره‌آور روان‌شناختی آمریکایی به کارگردانی بنوا دلوم است که بازسازی فیلم فرانسوی‌زبان به همین نام محصول سال ۲۰۱۸ محسوب می‌شود که خود اقتباسی از رمان غریزهٔ مادران (Derrière la haine) اثر باربارا ابل در سال ۲۰۱۲ است.

فیلم سینمایی Mothers Instinct 2024

خلاصه داستان غریزه مادران Mothers’ Instinct 2024

داستان دو زن به‌نام‌های آلیس و سلین که سبک زندگی سنتی با همسرانی موفق و پسرانی هم‌سن دارند، تا اینکه پس از اتفاق غم‌انگیزی، زندگی بی‌نقص آن‌ها به آشوب کشیده می‌شود.

Mothers Instinct 2024

بازیگران فیلم غریزه مادران Mothers’ Instinct 2024

جسیکا چستین در فیلم غریزه مادران Mothers’ Instinct 2024 نقش آلیس و ان هاتاوی نقش سلین را ایفا کرده است و جاش چارلز و آندرش دانیلسن دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

بنوا دلوم کارگردان فیلم غریزه مادرانه

کارگردان فیلم غریزه مادران Mothers’ Instinct 2024

بنوا دلوم کارگردان فیلم غریزه مادران Mothers’ Instinct 2024 اهل فرانسه است و بیشتر به خاطر فعالیت در زمینه فیلمبرداری شناخته می‌شود. او فیلمبرداری فیلم‌های سینمایی بسیاری همچون تاجر ونیزی، نظریه همه چیز، بوی خوش پاپایای سبز، آنجا ساعت چند است؟ با یا بدون تو را برعهده داشته است. او عضو انجمن فرانسوی مدیران فیلمبرداری سینمایی (AFC) است.

فیلم سینمایی غریزه مادران

نقد کوتاه فیلم غریزه مادران Mothers’ Instinct 2024

میثم محمدی – ساختن درام‌های روانکاوانه با محوریت زنان، یکی از دشوارترین زمینه‌های فیلمسازی محسوب می‌شود که بدون نگاه ریزبینانه و دقیق در پرداخت کاراکترها و غوطه‌ور شدن در احساس درونی و ذهنی آنان نه تنها داشته‌ای برای مخاطب ندارد، بلکه کسالت‌بار می‌شود. «غریزه مادران» Mothers’ Instinct 2024 از این دست آثار است. فیلمنامه‌نویس نمی‌تواند کاراکترهایی بسازد که با همراهی آنها فضای پرالتهاب موقعیت‌های درام را لمس و درک کنیم. نگاه بسیار سطحی به مضمون اصلی فیلم و شاکله روایی اغراق‌آمیز و کاشت و برداشت‌های دم‌دستی اثر، نتیجه‌ای خام‌دستانه را در بر دارد. دو کاراکتر اصلی «غریزه مادران» Mothers’ Instinct 2024 در ایجاد بستر ابتدایی فیلمنامه آنچنان تخت و بی‌رمق هستند که در ادامه نیز نمی‌توانند به عناصری جذاب در پرده‌های مهم فیلمنامه تبدیل شوند. جدای از فیلمنامه، بازی‌های ضعیف جسیکا چستین و ان هاتاوی به‌عنوان پایه‌های اصلی ورود به لایه‌های روانی فیلم نیز مشهود است و در چنین فضایی تلاش کارگردان در طراحی بصری کار و حتی ارجاعات سینمایی به فیلمسازان بزرگی چون آلفرد هیچکاک نیز به چشم نمی‌آید. «غریزه مادران» Mothers’ Instinct 2024 اثری کسالت‌بار و سطحی است که نگاهی سهل‌انگارانه به دغدغه‌ عمیق دو مادر دارد و در فواصل مختلف و مقاطع مهم داستان نمی‌تواند احساسات‌برانگیز باشد.

پوستر فیلم غریزه مادران Mothers’ Instinct 2024

پوستر فیلم غریزه مادران

 

امتیاز شما
برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا