معرفی مسابقه جوکر ۲ + تیزر، پوسترها و مهمانان قسمت اول مسابقه جوکر ۲؛ طبقه بیست و یک

مسابقه جوکر ۲؛ طبقه بیست و یک با اجرای احسان علیخانی و حضور چهره‌هایی چون مجید مظفری، سید جواد رضویان، بهرنگ علوی، محمدرضا علیمردانی، امیرحسین رستمی، نیما شعبان‌نژاد، نصرالله رادش و هادی کاظمی از ساعت ۸ صبح امروز چهارشنبه‌ ۱۶ خرداد آغاز شد.

سینما اعتماد – مسابقه جوکر ۲ در حالی از امروز عرضه شد که مجموعه جوکر در ابتدای ورود به شبکه نمایش خانگی به دلیل نام و ساختار آن توجهات را به خود جلب کرد و با توجه به شکل بازی و همچنین حضور چهره‌های آشنای سینما و تلویزیون، خیلی زود جای خود را در میان مخاطبان شبکه نمایش خانگی پیدا کرد و یکی از پربیننده‌ترین آنها شد. به مرور و بعد از پخش چند قسمت از برنامه و استقبالی که صورت گرفت، مشخص شد که احسان علیخانی، مجری و برنامه‌ساز شناخته‌شده تلویزیون پشت ساخت این برنامه قرار دارد و تحلیل‌هایی هم وجود داشت که علیخانی به دلیل اینکه از میزان موفقیت این برنامه در شبکه نمایش خانگی مطمئن نبوده و نمی‌دانسته که آیا طرح و ایده این بازی می‌تواند مخاطبان را راضی کند، خودش را در پشت‌صحنه پنهان کرده تا پس از دریافت اولین بازخوردها تصمیم بگیرد.

همین اتفاق هم افتاد و هر چه جوکر محبوب‌تر می‌شد، نام علیخانی هم بیشتر به چشم می‌آمد، اما نه در مقام مجری و گرداننده جوکر. با پایان سری اول رئالیتی‌شوی جوکر، تصمیم بر آن شد که فصل جدید مسابقه جوکر  با عنوان هم ساخته شود و این اتفاق افتاد و چند وقتی هم تبلیغات آن در فضاهای مختلف رسانه‌ای مجازی پخش شد. نکته قابل تامل این است که حالا احسان علیخانی به‌عنوان مجری و میزبان مقابل دوربین قرار می‌گیرد و خبری از سیامک انصاری نیست. جوکر ۲ از امروز با شکل و شمایلی جدید وارد بازار نمایش خانگی شده است که در ادامه به معرفی آن می‌پردازیم.

آخرین اجرای احسان علیخانی به مسابقه «عصر جدید» در تلویزیون برمی گردد و حالا او بعد از تجربه یک فصل از جوکر در پشت صحنه، این بار قرار است خود در جایگاه به عنوان میزبان حاضر شود و با نشستن پشت مانیتورهای متصل به 50 دوربین، حال‌وهوای مهمانان را رصد کند.

احسانعلیخانی

مسابقه جوکر ۲ کی پخش می‌شود؟

مهم‌ترین سوال این روزها این است که آیا فصل دوم رئالیتی شو یا مسابقه جوکر ساخته می‌شود؟ آیا احسان علیخانی و تیمش برای خوشحالی مردم دوباره دست به کار شده‌اند؟ بله. شما فصل دوم برنامه جوکر را در فیلیمو تماشا خواهید کرد. مسابقه‌ای که تغییرات زیادی نسبت به فصل اول دارد و مهمانان و عوامل جدیدی هم در کنار احسان علیخانی خواهند بود. او این‌بار، هم پشت و هم جلوی دوربین نقش پررنگی دارد.  مسابقه جوکر ۲ از امروز چهارشنبه‌ها ۱۶ خرداد ساعت ۸ صبح از فیلیمو پخش می‌شود.

جوکر ۲؛ طبقه بیست و یک یعنی چه؟

همه سریال‌ها در فصل جدید فقط به شماره اکتفا نمی‌کنند و یک زیرعنوان برای خودشان دارند. مثل زخم کاری؛ بازگشت و… جوکر ۲؛ طبقه بیست و یک هم عنوان این فصل جوکر است که با تماشای قسمت اول، متوجه وجه تسمیه و علت این نامگذاری می‌شوید.

عوامل و سازندگان برنامه جوکر ۲

فهرست عوامل مسابقه جوکر ۲ به زودی اعلام می‌شود. احسان علیخانی همراه با حامد میرفتاحی کارگردانی این سری از جوکر را به عهده دارد. برای فصل جدید جوکر، دکور بسیار چشمگیری طراحی شده است. این دکور ۳۶۰ درجه است و با پیش از ۵۰ دوربین همه حرکت‌های مهمانان برنامه را رصد می‌کند.

شرکت‌کنندگان فصل اول جوکر ۲

مجید مظفری، سید جواد رضویان، بهرنگ علوی، محمدرضا علیمردانی، امیرحسین رستمی، نیما شعبان‌نژاد، نصرالله رادش و هادی کاظمی به میزبانی احسان علیخانی شرکت‌کنندگان اولین بخش از جوکر جدید هستند.

پوسترهای جوکر ۲

مهمانان جوکر؛ طبقه ۲۱

پوستر جوکر؛ طبقه ۲۱

امتیاز شما
برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا