معرفی فیلم سینمایی تگزاس۳ + تیزر و تصاویر و نظر تماشاگران در فضای مجازی

فیلم سینمایی تگزاس۳ به کارگردانی سیدمسعود اطیابی، تهیه‌کنندگی سیدابراهیم عامریان و نویسندگی حمزه صالحی است که در روز ابتدایی خود اکران موفقی را در پیش داشته است.

سینما اعتماد – مسعود اطیابی این بار با فیلم سینمایی تگزاس۳ به سینماها بازگشته تا احتمالا موفقیت دیگری را با نسخه جدید این فیلم پس از تگزاس۱ و تگزاس۲ به دست بیاورد. این کمدی که دو قسمت قبلی آن با استقبال تماشاگران روبرو شد، از روز چهارشنبه وارد چرخه اکران شده است که در ادامه نگاهی خواهیم داشت به موضوع و بازیگران و همچنین نظرات برخی از تماشاگرانی که در همین روزهای ابتدایی به تماشای آن نشسته‌اند.

کارگردان، تهیه‌کننده و فیلمنامه‌نویس فیلم سینمایی تگزاس۳

فیلم سینمایی تگزاس۳ به کارگردانی سیدمسعود اطیابی، تهیه‌کنندگی سیدابراهیم عامریان و نویسندگی حمزه صالحی است.

تگزاس۳

سایقه کمدی‌سازی کارگردان فیلم سینمایی تگزاس۳

اطیابی کارگردانی است که چند سالی مشغول کار و تولید در زمینه کمدی است و فیلم‌های تگزاس، دینامیت، انفرادی، بخارست و هتل در ژانر کمدی توسط او کارگردانی شده است.

تگزاس۳ کمدی

بازیگران فیلم سینمایی تگزاس۳

سام درخشانی، پژمان جمشیدی، گابریلا پتری، سیدجواد هاشمی، نعیمه نظام‌دوست، سام نوری، سیاوش چراغی‌پور، ساعد هدایتی، محمدجواد جعفرپور، آدریانو تولوزا، داوود شیرعلی، حامد وکیلی، مهدی هاشمی و ژاله صامتی بازیگران «تگزاس ۳» هستند.

پژمان جمشیدی و سام درخشانی در تگزاس ۳

عوامل فیلم سینمایی تگزاس۳

دیگر عوامل فیلم عبارت‌اند از: مدیر فیلمبرداری: علیرضا زرین‌دست، تدوین: حسن ایوبی، آهنگساز: امیر توسلی، طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق، صدابردار: امین میرشکاری، طراح گریم: محسن دارسنج، طراح صحنه: سعید هنرمند، طراح لباس: مجید لیلاجی، طراح جلوه‌های بصری: امیر ولیخانی، مدیر برنامه‌ریزی: نغمه نظری، سرپرست گروه کارگردانی: محمد داوودی‌کیا، جانشین تهیه‌کننده: کیمیا محمودیان، منشی صحنه: سارا عبداللهی، مدیرتولید: محمدرضا عزتخوانی

عکس تگزاس۳ e1717084513619

خلاصه داستان فیلم سینمایی تگزاس۳

در خلاصه داستان فیلم سینمایی تگزاس۳ آمده است: بیچاره پله فوت کرده ولی تگزاسی‌ها دست از سرش بر نمی‌دارن. در جایی هم گفته شده: داستان فیلم پس از ماجرای مجسمه‌های حاوی کوکائین در قسمت قبل روایت می‌شود. جایی که می‌بایست باقی مجسمه‌ها یافت شود و مشکل امنیتی برطرف شود اما…

تگزاس ۳

سابقه فروش تگزاس۱ و تگزاس۲

علی‌رغم همه نقدها، هر چهار فیلم اطیابی تا به اینجا جزو پرفروش‌ترین آثار سال‌های اکران خود بودند. «تگزاس ۱» و «تگزاس ۲» به فاصله یک سال، به ترتیب ۱۴ و ۲۵ میلیارد فروختند که برای آن سال‌ها، رقم قابل توجهی در فروش سینما بود. با آنکه «تگزاس ۱»، در سال ۹۷ با ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار مخاطب در رده چهارم جدول قرار گرفت و در آن سال این «هزارپا» بود که پرمخاطب‌ترین فیلم سال شد، اما اطیابی معطل نماند و «تگزاس ۲» را در سال ۹۸ در حالی روی پرده آورد که به تازگی ترمز فروش و مخاطب میلیونی «رحمان ۱۴۰۰» کشیده شده بود. «تگزاس ۲»، اما با حفظ سه کاراکتر اصلی خود با بازی پژمان جمشیدی، سام درخشانی و بازیگر زن خارجی، گابریلا پتری، توانست دوباره مخاطبان را به سینما‌ها بکشاند و این‌بار عنوان سومین فیلم پرفروش سال ۹۸ را از آن خود کند.

پوستر فیلم سینمایی تگزاس۳

پوستر تگزاس۳

پوستر تگزاس ۳

نظرات تماشاگران فیلم سینمایی تگزاس۳ در فضای مجازی

تماشاگرانی که در روزهای ابتدایی به سینماها رفته و فیلم سینمایی تگزاس۳ را دیده‌اند در صفحات مجازی سینمایی که محتوای تبلیغاتی مربوط به این فیلم را منتشر کرده‌اندٰ نظرات خود را بازتاب داده‌اند که در ادامه به تعدادی از نظرات منفی و مثبت در مورد این اثر سینمایی می‌پردازیم.

+دیشب دیدمش. خیلی خوب بود. اکثر سکانس‌ها واقعا فان بود و خندیدیم.

ـطنز تکراری و یکنواخت همیشگی پژمان و سام. هیچ چیز جدیدی در این فیلم نمی‌بینید.

+خیلی خوب بود. ریتم فیلم عالی بود. یکسره خنده می‌گرفت. بدون دیالوگ‌های کلیشه‌ای و مثبت هجده. حقیقتا فکر نمی‌کردم انقدر بخندیم.

ـفیلم‌های چرت و پرت. بلیت‌های گرون، تماشاچی‌هایی که سطح سلیقه‌شون به شدت سقوط کرده و می‌خواد بره به لودگی بخنده.

+واقعا بامزه بود. من که دل درد گرفتم انقدر خندیدم. این تیم فوق‌العاده‌اس.

ـداستان که نداشت. مزخرف بود. ولی خنده‌دار بود. تقریبا تو سینما خندیدن مردم

+ فقط به‌عنوان یه فیلمی که بشه باهاش وقت گذروند عالیه و فکر می‌کنم برای سینماها خوب باشه.

ـمثل «تگزاس ۱» و «تگزاس ۲» نبود. ولی در کل خوب بود.

+ زوج پژمان جمشیدی و سام درخشانی هنوز جواب می‌ده و توی این فیلم هم تونستن مخاطب رو بخندونن.

ـاونوقت میگن چرا فیلم خوب به سینما نمی‌یاد.خوب همه سینماروها آشغال‌پسند شدن. دلقک‌بازی،لودگی، بدترین فیلمنامه، فرم افتضاح، محتوای پوچ و سخیف و بازیگرای تکراری.

امتیاز شما
برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا