معرفی فیلم«همه ما غریبه‌ها» + تریلر و زمان اکران

اولین تریلر رسمی «همه ما غریبه‌ها» (All of Us Strangers) به کارگردانی «اندرو هی» رونمایی شد.

سینما اعتماد – اولین تریلر رسمی «همه ما غریبه‌ها» (All of Us Strangers) به کارگردانی «اندرو هی» رونمایی شد. این فیلم محصول مشترک سرچ‌لایت، فیلم۴ و بلوپرینت پیکچرز است. امتیاز «همه ما غریبه‌ها» در «راتن تومیتوز» به ۹۴ درصد بر اساس ۱۷ نقد می‌رسد.

فیلم «همه ما غریبه‌ها» محصول سال 2023 در کشور انگلیس است.

 بر اساس رمانی به نام «غریبه‌ها» اثر تایچی یامادا نوشته شده است. بازیگرانی همچون پاول مسکال (هری)، اندرو اسکات (آدام)، کلر فوی (مادر هری) و جیمی بل (پدر هری) نقش‌های خود را در این فیلم ایفا می‌کنند. پیش‌بینی می‌شود که این فیلم در تاریخ 22 دسامبر 2023، در ابتدای زمستان 1402، توسط شرکت سرچ لایت پیکچرز به اکران عمومی برسد.

اندرو هی یک کارگردان انگلیسی است که تجربه زیادی در بخش‌های متنوع تولید فیلم دارد. در اوایل قرن بیست و یکم، او در تیم تدوین پروژه‌های بزرگی مانند «گلادیاتور»، «پادشاهی بهشت» و «سقوط بلک هاوک» تحت کارگردانی ریدلی اسکات حضور داشت.

پس از چند فیلم مستقل، فیلم «تعطیلات آخرهفته» (Weekend) او در سال 2011 به تحسین منتقدان و دریافت جوایز در جشنواره‌های روتردام، نشویل و سن‌فرانسیسکو دست یافت. این فیلم شهرت او را در صنعت سینما گسترش داد و به نام او در میان علاقه‌مندان به سینما جهانی شناخته شد.

اولین فیلمی که بر اساس این رمان ساخته شد، در سبک درام ترسناک ژاپنی با عنوان «بی کالبدها» (The Discarnates) در سال 1988 به کارگردانی نوبوهیکو اوبایاشی اکران شد. داستان رمان در دهه 80 در توکیو روایت می‌شود، اما فیلم «همه ما غریبه‌ها» اندرو هی به لندن در زمان حال منتقل می‌شود. همچنین مدت زمان فیلم All of Us Strangers همه ما غریبه‌ها 105 دقیقه است.

🗓تاریخ اکران: ۲۲ دسامبر (۱ دی)

امتیاز شما
برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا