معرفی سریال «گناه فرشته» با بازی شهاب حسینی + عکس

در این مطلب به معرفی و ارائه اطلاعات اولیه سریال «گناه فرشته» با بازی شهاب حسینی می‌پردازیم تا کمتر از دو هفته به آغاز پخش آن، مروری بر این اثر داشته باشیم.

سینما اعتماد – سریال نمایش خانگی «گناه فرشته» جدیدترین محصول پلتفرم «فیلیمو» است که به نویسندگی و کارگردانی حامد عنقا تولید شده و شهاب حسینی نقش اصلی آن را بر عهده دارد. این سومین حضور شهاب حسینی در یک محصول شبکه نمایش خانگی است که پس از «شهرزاد» و «پوست شیر» از این طریق با مخاطبان خود مواجه می‌شود. در این مطلب به اطلاعات اولیه این سریال که منتشر شده است می‌پردازیم تا کمتر از دو هفته به آغاز پخش آن، مروری بر این اثر داشته باشیم.

شهاب حسینی در گناه فرشته 1

خلاصه داستان سریال «گناه فرشته»

داستان سریال گناه فرشته، به‌طور رسمی منتشر نشده ولی روابط‌عمومی سریال، این جمله مبهم و پر رمز و راز را منتشر کرده: «آتیش چیز بدی نیست، اونچه اضافه اس رو می‌سوزونه، چیزی موندنی باشه می‌مونه!»

حامد عنقا کارگردان سریال گناه فرشته

زمان پخش سریال «گناه فرشته»

در اولین روز زمستان ۱۴۰۲، منتظر این درام پرتعلیق باشید؛ ساعت ۸ صبح یکم دی ماه ۱۴۰۲ اولین قسمت سریال گناه فرشته منتشر می‌شود.

امیر آقایی بازیگر گناه فرشته

بازیگران و عوامل سریال «گناه فرشته»

این اطلاعات غیررسمی است؛ بر اساس آنچه در تیزینگ ابتدایی سریال گناه فرشته شنیده می‌شود، بازیگران این سریال حامد عنقا این ستاره‌ها هستند؛ شهاب حسینی، بهروز رضوی، مهدی سلطانی سروستانی، لادن مستوفی، امیر آقایی و پردیس پورعابدینی.

پردیس پورعابدینی بازیگر سریال گناه فرشته

تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان: حامد عنقا، فیلمبردار: زنده‌یاد مرتضی پورصمدی

چند نکته درباره سریال «گناه فرشته»
  • مرتضی پورصمدی فیلمبردار مطرح سینمای ایران در میانه فیلمبرداری این سریال به دلیل ایست قلبی از دنیا رفت.
  • شهاب حسینی بعد از تجربه بازی در سریال شهرزاد و سریال پوست شیر در سومین حضور خود در نمایش خانگی، در نقش اصلی سریال گناه‌فرشته حضور دارد.
  • حامد عنقا که بیشترین همکاری با کارگردان را با بهرنگ توفیقی و محمدحسین لطیفی در کارنامه دارد، حالا اولین تجربه سریال‌سازی را پشت سر می‌گذارد.
  • در یک رسم قدیمی، زمان طلایی پلتفرم‌ها، جمعه‌هاست. روزی که همه می‌توانند سریال را در کوتاه‌ترین فاصله با زمان انتشار، تماشا کنند. زمان انتشار این سریال هم جمعه ۸ صبح در نظر گرفته شده است.
گناه فرشته
رونمایی از لوگوی سریال «گناه فرشته»

در آستانه پخش سریال «گناه فرشته» به نویسندگی و کارگردانی حامد عنقا، از لوگوی این سریال رونمایی شد؛ این لوگو توسط «مهدی میرباقری» گرافیست و نقاش مدرنیست مطرح کشور که پیش از این لوگو «آقازاده» را نیز طراحی کرده بود، آماده شده است.

نشان نوشته سریال در قالب تایپوگرافی نستعلیق طراحی شده و به سادگی با یک رد خون غلیظ به اتفاقاتی که خواهید دید اشاره دارد. میرباقری طراح گرافیک و مدیر هنری تبلیغات سریال‌های آقازاده، جیران… و مدیر هنری و تبلیغات ۳ دوره جشنواره فیلم فجر، فیلم سلامت، فیلم تصویر دهم و… بوده است.

امتیاز شما
برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا