معرفی سریال زخم کاری ۳‌| بازگشت مالک در مسیر انتقام + تیزر، عکس و جزئیات

سریال زخم کاری ۳ مجموعه‌ای است که حالا با پسوند انتقام روانه خانه‌ها شده و قرار است ماجراها و اتفاقات جدیدی را میان خانواده مالک و خاندان ریزآبادی‌ها روایت کند.

سینما اعتماد – سریال زخم کاری ۳ آغاز شده و یکبار دیگر مهدویان قرار است خود را در مقابل مخاطبانش محک بزند. مجموعه‌ای که حالا با پسوند انتقام روانه خانه‌ها شده و قرار است ماجراها و اتفاقات جدیدی را میان خانواده مالک و خاندان ریزآبادی‌ها روایت کند. مالک که در پایان فصل دوم زخم کاری فرزند خود را از دست داد، حالا بازگشته و انگیزه فراوانی برای گرفتن انتقام از طلوعی و دار و دسته‌اش را دارد.

قسمت اول زخم کاری ۳

مالک با بازی جواد عزتی که در فصل دوم در حصر بود و بنا بر مصلحت نباید وارد ماجراها می‌شد، بازگشته و به ظاهر و به گفته خودش تارک دنیا شده و بعد از مرگ میثم دیگر انگیزه‌ای برای ادامه دادن به تنش‌ها و درگیری‌ها ندارد. اما این فقط صورت مسئله است. چرا که مالک باید با در اختیار داشتن قرارداد بزرگ پتروشیمی که متعلق به نروژی‌هاست، طبق نقشه‌های ماموران و در مسیری درست دست به انتقام بزند. از طرفی طلوعی هم با شناختی که از مالک دارد، دچار واهمه شده و قصد دارد یکبار دیگر مالک را با وعده‌های مختلف به هولدینگ بازگرداند. اما مالک تن به این جریان نداده و از طرفی هم پس از متوجه شدن رابطه میان سمیرا و طلوعی، سمیرا را نیز طرد کرده است و تمام حق‌الارث خود از میثم و دیگر اموال را به سمیرا بخشیده و دیگر نمی‌خواهد او را ببیند. اما سمیرا که او هم به شدت از طلوعی تنفر پیدا کرده است، قصد دارد به هر طریقی که شده یکبار دیگر مالک را ببیند.

جواد عزتی و رعنا آزادی ور در زخم کاری ۳

بازیگران زخم کاری ۳

جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، کامبیز دیرباز، الناز ملک، مهراوه شریفی‌نیا، الهه حصاری، مهران غفوریان و سیدجواد هاشمی از ستاره‌های این فصل جدید زخم کاری هستند. اما زخم کاری در فصل سوم با بازیگران جدیدی داستان پر هیجانش را روایت خواهد کرد.

عوامل زخم کاری ۳

در فصل سوم زخم کاری، مهدویان خود سرپرستی فیلمنامه را به عهده داشته و بازنویسی نهایی دیالوگ‌ها را با حسین حسنی انجام داده است. تیم نویسندگی و فیلمنامه زخم کاری ۳ (از اقتباس و طرح تا سیناپس و گسترش) عبارتند از؛ میلاد اکبرنژاد، محسن جعفرزاده، میلاد نجفی و اعظم بهروز.

کامبیز دیرباز در سریال زخم کاری ۳

اما دیگر عوامل زخم کاری؛ انتقام عبارتند از؛ فیلمبرداری: هادی بهروز، تدوین: مهدی سعدی، موسیقی: حبیب خزایی‌فر، صدا: مهرشاد ملکوتی و هادی ساعدمحکم، مجری طرح و مدیر برنامه‌ریزی: علی مردانه، طراح صحنه: محمدحسین کرمی، لباس: مریم محمدپور، گریم: شهرام خلج، مدیر پست پروداکشن: زهرا تخت‌کشیان، مدیر تولید: محمدرضا دلنوازی، جلوه‌های ویژه بصری: امین پهلوان‌زاده، جلوه‌های ویژه میدانی: ایمان کرمیان، تیتراژ: محراب مشهدی، منشی صحنه: گل کوشان و عکاس: فتاح ذی‌نوری.

خلاصه داستان زخم کاری ۳

این فصل با عنوان انتقام شناخته می‌شود؛ داستانی که قرار است حول محور شخصیت مالک مالکی بگذرد و در واقع جواد عزتی را از سایه خارج کرد؛ از شخصیتی که در فصل دوم بیشتر استفاده ابزاری شد و مخاطبان بارها در فضای مجازی این انتقاد را به سازنده سریال (محمدحسین مهدویان) داشتند «مخاطبان زخم‌کاری مالک را می‌خواهند نه پسرش را!» یا نسبت به وقت و هزینه تماشای سریال انتقاد کردند.

زمان پخش زخم کاری ۳

زخم کاری ۳ از ساعت ۸ صبح جمعه بیست‌وپنجم خرداد از فیلیمو پخش شد و طبق برنامه هر هفته همین روز و ساعت به مخاطبان عرضه خواهد شد.

الناز ملک در نقش سیما در زخم کاری ۳

بازگشت مالک به زخم کاری ۳

بازگشت جواد عزتی و محوریت دوباره او در سریال «زخم کاری» نشان می‌دهد سازندگان سریال متوجه نارضایتی مخاطبان از غیبتِ «مالک مالکی» شده‌اند، چرا که در میان حضور طلوعی و صف‌آرایی جدید سیما و سایر کاراکترها برای تصاحب میراث ریزآبادی‌ها، مالک علاوه بر اینکه دنبال مهره اصلی و پشت پرده تمام اتفاقات است، نیم‌نگاهی هم به انتقام از قاتل فرزندانش دارد!

باید دید فصل سوم «زخم کاری» می‌تواند شکست فصل قبلی این سریال را جبران کند و یا دوباره شاهد سناریوهای تکراری مهدویان و همکارانش برای استفاده ابزاری از کاراکترهای مورد علاقه مخاطبان همچون جواد عزتی با نقش مالک مالکی که بسیار مخاطبان سریال در فضای مجازی نسبت به حضور سایه‌وار او در جای‌جایِ سریال انتقاد کردند، خواهیم بود؟

مهراوه شریفی‌نیا در زخم کاری ۳

تیزر زخم کاری ۳

تیزر سریال زخم کاری ۳ در ابتدای همین مطلب منتشر شده که می‌توانید تماشا کنید.

پوستر زخم کاری ۳

پوستر سریال زخم کاری ۳

5/5 - (1 امتیاز)
برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا