معرفی سریال| «دفتر یادداشت» با بازی رضا عطاران و حسن معجونی + عکس

«دفتر یادداشت» به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده، نویسندگی مسعود خاکباز و تهیه‌کنندگی حسین اکبری، اولین حضور رضا عطاران در دوران پلتفرم‌ها محسوب می‌شود.

سینما اعتماد – این روزها باز هم نام رضا عطاران بازیگر و کارگردان محبوب تلویزیون و سینما، این بار با یک سریال به نام «دفتر یادداشت»بر سر زبان‌ها افتاده است که در ادامه به معرفی آن می‌پردازیم.

زمان پخش سریال «دفتر یادداشت»

سریال «دفتر یادداشت» با بازی رضا عطاران و به کارگردانی کیارش اسدی زاده قرار است از ۲۶ آبان در شبکه نمایش خانگی منتشر شود.«دفتر یادداشت» به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده، نویسندگی مسعود خاکباز و تهیه‌کنندگی حسین اکبری، اولین حضور رضا عطاران در دوران پلتفرم‌ها محسوب می‌شود که باید دید آیا هنوز هم می‌توان به عطاران به‌عنوان یکی از بازیگران پرطرفدار در محصولات نمایشی حساب باز کرد یا خیر؟

داستان سریال «دفتر یادداشت» رضا عطاران

سریال «دفتر یادداشت» یا «نوت بوک» با بازی رضا عطاران و حسن معجونی، به نظر یکی از متفاوت‌ترین سریال‌های خانگی است که ماجرایی جدید و متفاوت را به تصویر می‌کشد. ماجرای فیلم مربوط به دو دوست صمیمی به نام محمد و علی است. همه چیز از زمانی آغاز می‌شود که محمد به بیماری سختی مبتلا می‌شود و تنها چند ماه زنده می‌ماند. در این فرصت علی دفتر یادداشت خود را به محمد می‌دهد تا داستان زندگی‌اش را قبل از مرگ در آن بنویسد.

مدتی بعد محمد فوت می‌کند و بعد از مرگ او، علی شروع به خواندن دفتر یادداشت می‌کند و تصمیم می‌گیرد تا برای زنده ماندن خاطرات دوستش، نوشته‌های او را به صورت یک کتاب منتشر کند. پس از مدتی محمد به نویسنده‌ای محبوب تبدیل می‌شود و در این میان با چالش‌ها و ماجراهای زیادی روبرو می‌شود.

ماجرای این فیلم در واقع مربوط به زندگی یک پزشک شیاد است و سعی می‌کند به روش‌های مختلف با پرستاران ارتباط برقرار کند و از آن‌ها اخاذی کند. تماشای این فیلم صحنه‌هایی از چالش‌های زندگی روزمره، سختی‌ها، لحظات عاشقانه و جدایی‌های زیادی را به تصویر می‌کشد و همین موضوع موجب می‌شود تا تماشاگران بعد از دیدن هر قسمت از این سریال برای دیدن قسمت‌های بعدی لحظه‌شماری کنند.

IMG 2610

بازیگران سریال «دفتر یادداشت»

اصلی‌ترین بازیگران سریال دفتر یادداشت رضا عطاران و حسن معجونی هستند که نقش‌های اصلی فیلم را برعهده دارند. از دیگر بازیگران اصلی این فیلم می‌توان به نعیمه نظام دوست، حسین سلیمانی، ریما رامین فر، سیامک انصاری، مینا ساداتی، سوگل خلیل و کاظم سیاحی اشاره کرد.

IMG 2611

حواشی سریال «دفتر یادداشت»

با انتشار اولین پوستر از سریال «دفتر یادداشت» اخبار و حواشی زیادی از این سریال به گوش می‌رسید. تیزر معرفی و همچنین پوستر اولیه این سریال شباهت زیادی به فیلم سینمایی مالنا (Malena) داشت و همین موضوع سوژه فضای مجازی شد. مالنا یک معروف با بازی «مونیکا بلوچی» است که زندگی زنی را نشان می‌دهد که بعد از مرگ همسرش در جنگ مجبور به تن فروشی می‌شود.

در پوستر این فیلم رضا عطاران را می‌بینید که پرستاران زیادی در کنارش ایستاده‌اند و همگی در حال روشن کردن سیگار او هستند. دقیقا در فیلم مالنا نیز صحنه‌ای وجود دارد که او در یک محیط عمومی نشسته است و چندین مرد سیگار او را روشن می‌کنند.

امتیاز شما
برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا