معرفی سریال خارجی رابطه Liaison + تریلر، تصاویر و پوستر سریال رابطه Liaison

سریال رابطه Liaison به کارگردانی استیفن هاپکینز محصول سال ۲۰۲۳ کشورهای انگلستان و فرانسه با بازی اوا گرین و وینسنت کسل است که فصل اول آن در ۶ قسمت پخش شده است.

سینما اعتماد – سریال رابطه  Liaison مجموعه جدید دلهره‌آور و هیجان‌انگیزی از اپل تی وی پلاس با بازی ایوا گرین است که خیلی از مخاطبان خود را به یاد سریال هوملند (Homeland) می‌اندازد.

اوا گرین

درباره سریال رابطه Liaison

سریال رابطه، مینی سریالی درام و مهیج، محصول سال ۲۰۲۳ کشورهای انگلستان و فرانسه، به کارگردانی استیون هاپکینز است. نویسندگی سریال رابطه توسط ویرجین براک انجام شده است.

وینسنت کسل در سریال رابطه

بازیگران سریال رابطه Liaison

بازیگرانی چون ونسان کسل، اوا گرین، پیتر مولان، ژرار لانون، دنیل فرانسیس، ایرن ژاکوب، استانیسلاس مرار و لیتیتیا ایدو در سریال رابطه به ایفای نقش پرداخته اند.

سریال رابطه Liaison

سریال رابطه Liaison چند قسمت است؟

سریال سیاسی و دلهره آور رابطه از ۶ قسمت تشکیل شده است.

بازیگران سریال رابطه

سریال رابطه  Liaison درباره چیست؟

سریال رابطه حول محور ارتباط عاشقانه‌ی دو شخصیت به نام گابریل و الیسون می‌چرخد؛ دو فردی که در گذشته به‌شدت عاشق هم بودند و حالا مجبور هستند که با یکدیگر کار کنند. رابطه از آن دسته سریال‌هایی است که هنوز ۱۰ دقیقه از داستان آغاز نشده، مدام بین مناظر مختلف شهری و همچنین زبان‌های متفاوت جابه‌جا می‌شود. برای اینکه به مخاطب اطلاع دهد که قرار است در طی داستان بین مکان‌های لندن و پاریس و سوریه جابه‌جا شود. درست است که در ابتدا کمی گیج‌کننده است اما بلافاصله لحن و سیستم سریال برای مخاطب مشخص می‌شود.

بازیگر سریال رابطه

خلاصه داستان سریال رابطه Liaison

در خلاصه داستان سریال  Liaisonرابطه آمده: یک اثر دلهره‌آور معاصر است که به وضوح نشان می‌دهد چطور اشتباهات دوران گذشته‌ی ما پتانسیل نابود کردن آینده‌ی ما را دارند. این سریال اکشن را با یک داستان غیرقابل پیشبینی و چند لایه ترکیب کرده است که المان‌های جاسوسی و سیاسی نقش بسیار مهم و البته جذابی را در آن ایفا می‌کنند؛ آن هم در مقابل داستان یک عشق پرشور و قدیمی و پایدار.»

مینی‌سریال رابطه

 نقش اوا گرین در سریال رابطه Liaison

الیسون رودی (با بازی ایوا گرین)، ماموری است که در یک مرکز امنیت سایبری در لندن کار می‌کند. او رئیس بدقلقی به نام ریچارد (با بازی پیتر مولان) دارد و با یک وکیل حقوق بشری بسیار شلوغ در رابطه است که به ندرت او را می‌بیند.

اوا گرین در سریال رابطه

نقش وینسنت کسل در سریال رابطه Liaison

در سوی دیگر داستان گابریل دلاژ (با بازی وینسنت کسل) قرار دارد که یک مزدور است و در گذشته در سازمان اطلاعات فرانسه کار می‌کرد. مسیر این دو شخصیت بلافاصله با هم برخورد نمی‌کند اما هر کدام درگیر ماجراهایی می‌شوند که به واسطه‌ی دو هکر برجسته سوری درست شده است؛ ماجرایی که خیلی زود توجه کل دنیا را به خود جلب می‌کند.

اوا گرین و وینسنت کسل در سریال رابطه

شما می توانید برای دانلود سریال رابطه با زبان اصلی همراه با زیرنویس فارسی به سایت‌ها و پلتفرم‌های داخلی مراجعه کنید.

تیزر سریال رابطه Liaison

تیزر سریال رابطه را می‌توانید در همین مطلب تماشا کنید.

پوستر سریال سریال رابطه  Liaison

پوستر سریال رابطه Liaison

1/5 - (2 امتیاز)
برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا