معرفی سریال تلویزیونی «پشت پرده» + عکس و تیزر

مجموعه «پشت پرده» به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی و تهیه‌کنندگی مصطفی رضوانی از شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه حوالی ساعت ۲۱:۱۵ روانه آنتن شبکه دو سیما شده است.

سینما اعتماد – مجموعه «پشت پرده» به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی و تهیه‌کنندگی مصطفی رضوانی از شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه حوالی ساعت ۲۱:۱۵ روانه آنتن شبکه دو سیما شده است.

موضوع و هدف از ساخت سریال پشت پرده

این سریال که با حضور هنرمندان یزدی و تهرانی تولید شده است، به مسائل اجتماعی از جمله فرزندآوری می‌پردازد و از این رهگذر مخاطب را با سبک زندگی مردم استان یزد آشنا می‌کند.

میرطاهر مظلومی

خلاصه داستان سریال پشت پرده

در خلاصه داستان سریال پشت پرده آمده است: «دو خانواده در ایام نوروز به یزد سفر کرده‌اند که هر کدام هدف خود را دارند. یکی از این خانواده‌ها برای انجام عمل آی وی اف و دیگری برای گردش و تفریح، یزد را برای سفر انتخاب کرده است. هر دو خانواده در این سفر با چالش‌هایی روبه‌رو می‌شوند. یکی از خانواده‌ها نماینده قشر معلم‌هاست و به واسطه‌ی نقش آنها به موضوعاتی از جمله عدالت آموزشی و مسائل معلمان پرداخته می‌شود.»

حسین سلیمانی در سریال پشت‌پرده

بازیگران سریال پشت پرده

رضا شفیعی‌جم، میرطاهر مظلومی، حسین سلیمانی، مریم کاویانی، آزیتا ترکاشوند و حدیثه تهرانی از جمله بازیگران این سریال هستند.همچنین محمدرضا بحری، فاطمه زارع، محسن عالم زاده، صاحب حائری زاده، سعید خبیری، زهرا گماری، مهدی دهقان، هدی دهقان، محدثه بقائی، رها جاودان و حسین کریمی بازیگران یزدی مجموعه پشت پرده هستند.سریال «پشت پرده» که آداب و رسوم، فرهنگ و هویت خانواده‌های یزدی را به تصویر می‌کشد، در مرکز هنری رسانه‌ای نهضت و با همکاری استانداری و صدا و سیمای استان یزد تولید شده است.

videoframe 45525

زمان پخش سریال پشت پرده

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه دو، زمان پخش سریال پشت پرده شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت ۲۱:۱۱ تا ۲۱:۳۰است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات ۵:۱۵ بامداد و ۹:۰۰ صبح روز بعد که زمان پخش تکرار سریال پشت پرده از شبکه دو است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

حدیثه تهرانی در سریال پشت پرده

5/5 - (1 امتیاز)
برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا