معرفی رئالیتی‌شو جیغ با اجرا و کارگردانی سیامک انصاری + جزئیات و تیزر پشت‌صحنه

رئالیتی‌شو جیغ یکی از جدیدترین تولیدات شبکه نمایش خانگی در دسته مسابقات و سرگرمی محسوب می‌شود که مخاطبان کنجکاو هستند تا آن را از طریق پلتفرم تماشا کنند.

سینما اعتماد –  رئالیتی‌شو جیغ یکی از جدیدترین تولیدات شبکه نمایش خانگی در دسته مسابقات و سرگرمی محسوب می‌شود که مخاطبان کنجکاو هستند تا آن را از طریق پلتفرم تماشا کنند. سیامک انصاری که در سال‌های اخیر کمتر در عرصه بازیگری فعالیتی انجام داده است، در جدیدترین فعالیت خودش به کارگردانی و گردانندگی رئالیتی‌شو یا گیم‌شو جیغ مشغول است.

رئالیتی‌شو جیغ

موضوع رئالیتی‌شو جیغ

رئالیتی‌شو جیغ یک مسابقه هیجان‌انگیز با تم وحشت و کمدی است که در یک طراحی جالب شرکت‌کنندگان خود را در موقعیت‌های ناشناخته‌ای قرار می‌دهد و آنها در حدود ۸ چالش کمدی – ترسناک را پشت سر می‌گذارند که واکنش آنها می‌تواند برای مخاطب جالب توجه باشد.

دکور رئالیتی‌شو جیغ

دکور رئالیتی‌شو جیغ به شکل یک هتل بزرگ با ۲۱ اتاق مجزا در یک محیط بزرگ چند هکتاری طراحی شده و در هر اتاق یک چالش برای شرکت‌کننده‌ها در نظر گرفته شده است. گفته می‌شود تا به حال نمونه مشابه این هتل در برنامه‌های مختلف وجود نداشته است.

جیغ

چه کسانی در رئالیتی‌شو جیغ مسابقه می‌دهند؟

طبق اطلاعاتی که به دست آمده شرکت‌کنندگان در گروه‌های دو نفره وارد چالش‌ها می‌شوند و ظاهرا یک هنرمند، ورزشکار یا چهره شناخته‌شده هم هر گروه را حمایت کرده و به آنها کمک می‌کند. از بین هنرمندان نام رضا شفیعی‌جم و نصرالله رادش به‌عنوان دو بازیگر همراه با سیامک انصاری نام برده می‌شود.

اسم سابق رئالیتی‌شو جیغ

اسم سابق رئالیتی‌شو جیغ که قرار است به صورت هفتگی پخش شود، هتل امارت بوده که متناسب با فضای مسابقه انتخاب شده بوده و در واقع از لوکیشن مسابقه الهام گرفته است، اما سازندگان به این نتیجه رسیدند که از یک نام آشناتر براساس تم رئالیتی‌شو که وحشت است استفاده کنند و نام جیغ را براساس یک فرنچایز اسلشر ترسناک آمریکایی که طرفداران بسیاری هم در دنیا دارد، انتخاب کنند.

جیغ به کارگردانی سیامک انصاری

گرداننده رئالیتی‌شو جیغ

سیامک انصاری گرداننده رئالیتی‌شو جیغ است و این دومین تجربه گردانندگی او بعد از رئالیتی‌شو «جوکر» محسوب می‌شود. سیامک انصاری متولد ۱۳۴۷ در تهران و فارغ التحصیل رشته کارشناسی نمایش و تلویزیون از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی است.

زمان و پلتفرم پخش رئالیتی‌شو جیغ

رئالیتی‌شو جیغ قرار است از طریق پلتفرم تازه تاسیس «پلی» منتشر شود و طبق آنچه که سیامک انصاری در اوین قسمت جوکر۲ به احسان علیخانی گفت، برنامه آماده است و بزودی قرار است که پخش آن آغاز شود.

2.2/5 - (4 امتیاز)
برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا