مجری ساکن لس‌آنجلس با مهناز افشار و حمید فرخ‌نژاد یک نمایش روی صحنه می‌برد + عکس

علیرضا امیرقاسمی، مجری ساکن لس‌آنجلس از اجرای کاری خبر داد که در آن شماری از بازیگرانی که اخیرا از ایران خارج شده‌اند، بازی می‌کنند.

به گزارش سینما اعتماد، علیرضا امیرقاسمی، مجری ایرانی ساکن لس‌آنجلس با انتشار عکسی از خود، حمید فرخ‌نژاد و مهناز افشار در حساب کاربری‌اش در اینستاگرام نوشت: «با مهناز افشار نازنین و حمید فرخ‌نژاد‌ عزیز، پیش به سوی تمرین نمایشی که خودمان بی‌صبرانه روزشماری می‌کنیم تا آن را برای شما به اجرا در آوریم.»

وی نام این نمایش را «خانه امن» عنوان کرد.

امیرقاسمی در ماه آوریل گذشته نیز با انتشار عکسی از خود و احسان کرمی و برزو ارجمند بازیگرانی که بعد از اعتراضات سال گذشته ایران از کشور خارج شدند و در تجمع‌های خارج از ایران شرکت کردند گفت: «پروژه خانه امن جدیدترین کاری است که بزودی به روی صحنه خواهیم برد و حضور دیگر ستارگان برتر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران در کنار هم برایم خوشحال کننده است.»

اینستاگرام آقای امیرقاسمی

وی گفته بود: «به تازگی برزو ارجمند عزیز و احسان کرمی نازنین نیز به جمع بازیگران این نمایش پیوستند که مطمئنا به جذابیت بیشتر کار اضافه خواهند کرد، نمایش «خانه امن» برایم یکی از متفاوت‌ترین پروژه‌هایی‌ست که در طی چهار دهه گذشته انجام داده‌ام.

amir ghasemi

طبق گفته برخی منابع، تهیه کنندگی این نمایش بر عهده علیرضا امیرقاسمی است و کارگردانی را حمید فرخ‌نژاد برعهده دارد. نام افرادی مانند حمید فرخ نژاد، برزو ارجمند، احسان کرمی و مهناز افشار به‌عنوان بازیگران این نمایش مطرح شده است. گفته می‌شود این کار ماه اوت روی صحنه می‌رود.

4.8/5 - (207 امتیاز)
برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

6 دیدگاه

  1. متاسفم برای کسانی که توی این مملکت خوردند و استفاده کردند ‌‌و اینهمه بی‌لیاقت و پست هستند و تمامی آیین ‌و مذهب را زیر پا گذاشتند. اگر مسلمان نیستی آزاده باش. همان خارجی‌ها هم مثل فرخ‌نژاد پست نیستند.

  2. اینقدر آبروی ایران و ایرانی را نبرید بدبخت ها ، مردم کدوم کشور ردو دیدین اینهمه بر علیه کشور خودشون تبلیغ کنند .

  3. همان بهتر که کشوری که لیاقت ماندن در آن را نداشتید ترک کردید و به دیار دشمنان ایران و ایرانی رفتید.

  4. کمی انصاف داشته باشیم.انچه این روز های پر تلاطم را بوجود آورده و باعث کوچ خیلی ها شده ،مقدار زیادش مولود عملکرد نادرست سیاست بازان مملکت عزیز ماست،البته خیانت به وطن اگر واقعا باشد از سو ی هر کس باشد،ناپسند و زشت و منفور است….ریا کاری،زاهد مابی،شعار های پوچ و تو خالی،ادعای برترین بودن در عالم،بی غیرتی و بی خیالی از سوی هرکه باشد چه مسئولین مملکت چه از سوی افراد عادی بهر حال ناپسند است.ازادی هم در چارچوب عرف و قانون و اصول دموکراسی،قابل قبول و قابل اجرا باید باشد،فقط آنچه بد است اینست که بی جنبه نباشیم و پایمان به آنطرف آب رفت ،خودمان و اصالتمان و فرهنگمان و اعتقادات صاف و ساده خود را نبازیم و یک رنگ و بی ریا و پاک باشیم،چه در ایران عزیز و چه در هر گوشه از خاک خدا.

  5. باور کنیم این نمایش با بازیگران معلوم الحال دغدغه ایران را دارند؟ تهی مغزی که می گفت: هشتاد میلیون ایرانی فدای پسرم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا