ماجرای پست‌های اینستاگرامی همسر داریوش مهرجویی + عکس

انتشار پست هایی در فضای مجازی از همسر داریوش مهرجویی همزمان با قتل به سوتفاهم هایی دامن زده است که دراین گزارش سعی می کنیم اصل ماجرا را توضیح دهیم.

به گزارش سینما اعتماد ، شب گذشته و در پی قتل هولناک و تلخ کارگردان نام آور سینمای ایران داریوش مهرجویی و همسرش ، همزمان روایت های متفاوت و متناقضی از پست های اینستاگرامی همسر داریوش مهرجویی در فضای مجازی منتشر شد که به وجود آوردنده سوتفاهم های زیادی شد.
به این صورت که دو پست مجزا و جدای از هم  در دو تاریخ جدا ، که هیچ ارتباطی به هم نداشتند پشت سر هم یا کنار هم قرار داده شده و برداشت های مشابه از آن شده است.

اصل ماجرا چیست؟

وحیده محمدی فر در یکی از پست ها که متعلق به 29 ژانویه است از دوستی  خیابان نشین صحبت می کند که بر حسب اتفاق بعضی شب ها با او هم صحبت می شده و در تکمیل و ادامه همین صحبت  ،  در همان تاریخ 29 ژانویه پست بعدی را منتشر می کند.

در تصاویر زیر ببنید.

 

 

photo 2023 10 15 13 04 24

 

پست اینستاگرامی که در ادامه می بینید بخش دوم مطلب بالاست که در همان روز 29 ژانویه منتشر شده است.

 

 

photo 2023 10 15 13 04 07

 

اما ماجرای تهدید او توسط اشخاص ناشناس با سلاح چاقو ، پست دیگری است که مربوط به 16 مهر است .
وحیده محمدی فر دراین پست ماجرای هولناک تهدید توسط شخصی ناشناس را شرح می دهد . او دراین پست می گوید که  شخص ناشناس با ورود به حیاط خانه و قرار گرفتن پشت در خانه او را باچاقو تهدید می کند.

تصویر را ببینید.

 

photo 2023 10 15 04 14 14

 

اما  او بعد از مدتی پست  را پاک می کند و توضیحی در پست دیگری منتشر می کند که البته این پست را هم بعد از مدتی پاک می کند و در ادامه توضیحی درباره پاک شدن این پست نمی دهد.

تصویر زیر را ببینید.

 

photo 2023 10 15 13 08 59

 

تصاویری که دربالا آمده  توسط خبرنگار سینما اعتماد از صفحه وحیده محمدی فر همسر مرحوم داریوش مهرجویی قبل از پاک شدن  جمع آوری شده است  .

امتیاز شما
برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا