لطف بفرمایید اسامی۵۰ فیلم توقیفی را اعلام کنید!

سیدمحمدمهدی طباطبایی‌نژاد مدیر کل اسیق ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی در واکنش به صحبت‌های اخیر «روح‌الله سهرابی» از او خواست تا اسامی پنجاه فیلم توقیف‌شده در دولت دوازدهم را رسانه‌ای کند!

سینما اعتماد ،  «روح الله سهرابی» مدیرکل نظارت بر عرضه و پخش سازمان سینمایی در برنامه تلویزیونی «هفت» شبکه نمایش سیما گفت: روزی که اداره کل نمایش را تحویل گرفتم بیش از ۵۰ فیلم سینمایی توقیفی یا بلاتکلیف داشتیم. همه می‌دانند که خیلی از سرمایه‌گذاران به دلیل توقیف فیلم‌ها از سینما رفته‌اند چون تضمینی نداشته‌اند اما الان تضمینی هست چرا که عالی‌ترین مقام سینمایی کشور اعلام می‌کند که مطلقاً در این دوره فیلمی توقیف نخواهد شد.امروز من می‌توانم با افتخار اعلام کنم که ما حتی یک فیلم توقیفی نداریم و باری روی دست مدیران بعدی نگذاشته‌ایم.

به نقل از صبا ، «محمد مهدی طباطبایی‌نژاد» امروز در واکنش به ادعای روح الله سهرابی در صفحه شخصی خود نوشت: «جناب آقای سهرابی مدیر کل نمایش سازمان سینمایی در برنامه هفت اعلام کردند که در دولت قبل، پنجاه فیلم سینمایی توقیف شدند. لطفا در راستای شفافیت، اسامی ۵۰ فیلم و وضعیت امروز آنها را اطلاع‌رسانی کنند!»

329BDB88 C110 4EE0 BD34 BE53EB946D52

 

 

 

امتیاز شما
برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا