قطع همکاری سینماگران با مدیر نماوا

تعلیق عضویت و قطع هرگونه همکاری صنفی و حرفه ای صنوف سینمایی با محمد حسن شانه ساززاده ( نایب رئیس هیات مدیره شبکه نمایش خانگی نماوا)

سینما اعتماد : بعد از اظهارات توهین آمیز مدیرعامل نماوا به سینماگران ، خانه سینما تصمیم در این مورد را به شورای صیانت واگذار کرد.حالا شورای صیانت خانه سینما نظرش را اعلام کرد.

 

در متن پیام خانه سینما آمده : پیرو اطلاعیه قبلی در خصوص اظهارات خارج از عرف و اخلاق حرفه ای آقای شانه ساز زاده ( نایب رئیس هیات مدیره ی پلتفرم نماوا) ، رای شورای صیانت خانه سینما متشکل از سینماگران و حقوقدانان که با بررسی جوانب مختلف این موضوع صورت گرفت، منجر به صدور حکم تعلیق عضویت و قطع همکاری صنوف سینمایی با ایشان تا پایان سال ۱۴۰۴ شد. 

در رای صادره  ضمن  تقبیح سخنان نامبرده چنین آمده : 

جامعه ی اصناف سینمایی عضو خانه سینما حسب مورد نسبت به تعلیق عضویت و عدم همکاری با نامبرده در کلیه ی امور سینمایی و پلتفرهای نمایش خانگی و امور صنفی تا پایان سال ۱۴۰۴ اقدام نمایند . 

  

هیات ریسه خانه سینما ، ضمن نکوهش سخنان خارج از اخلاق نامبرده ، تاکید می کند حق شکایت فردی در محاکم قضایی برای سینماگران محفوظ است و این  رای با توجه به جوانب حقوقی و  صنفی جامعه ی اصناف سینمایی صادر و منتشر شده است.

امتیاز شما
برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا