عکس جدید از استیون اسپیلبرگ و همسر جذابش + جزئیات

اسپیلبرگ و همسرش ۱.۵ میلیون دلار به اعتصاب نویسندگان و بازیگران کمک مالی کرده‌اند.

  1. به گزارش سینما اعتماد ،« استیون اسپیلبرگ» و همسرش «کیت کپشا» ۱.۵ میلیون دلار اتحادیه بازیگران و نویسندگان هالیوود که از چند ماه پیش اعتصاب کرده‌اند حمایت مالی کردند.

به نقل از سی نما  ، این کمک مالی از زمان شروع اعتصاب اتحادیه نویسندگان (WGA) در ماه مه اهدا شده و میان «صندوق جامعه سرگرمی» و «بنیاد اتحادیه بازیگران» تقسیم شده است. این دو تشکیلات از زمان شروع اعتصاب به تأمین هزینه معیشت هنرمندان یاری می‌رسانند. «صندوق جامعه سرگرمی» تا ۸ سپتامبر بیش از ۶.۵ میلیون دلار به عوامل ۳۱۰۰ فیلم و سریال کمک مالی کرده است.

photo 2023 09 13 02 39 07

کارگردان «پارک ژوراسیک» (Jurassic Park) و «برخورد نزدیک از نوع سوم» (Close Encounters of the Third Kind) و کپشا تنها فیلمسازانی نیستند که به این بنیادها کمک مالی می‌کنند. پیش‌تر گزارش شده بود که «سث مک‌فارلین» نویسنده و صداپیشه «مرد خانواده» (Family Guy)، «شاندا رایمز» تهیه‌کننده «آناتومی گری» (Grey’s Anatomy)، «جرج کلونی» و همسرش «امل کلونی»، «مت دیمون»، «لئوناردو دی‌کاپریو»، «هیو جکمن»، «دووین جانسو»»، «نیکول کیدمن»، «جنیفر لوپز»، «بن افلک»، «رایان رینولدز»، «بلیک لایولی»، «آرنولد شوارتزنگر»، «جولیا رابرتس»، «مریل استریپ» و «اپرا وینفری» از اعتصاب با کمک مالی حمایت کرده‌اند.

 

 

اعتصاب نویسندگان به روز صد و سی و سوم و اعتصاب بازیگران به روز شصتم رسیده اما تهیه‌کنندگان و پلتفرم‌های استریم (AMPTP) همچنان حاضر به بازگشت به میز مذاکره برای پرداخت دستمزد منصفانه به هنرمندان و برطرف کردن نگرانی‌های آن‌ها درباره هوش مصنوعی نیستند.

امتیاز شما
برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا