تلاش های عاشقانه تام کروز برای دستیابی به شکیرا؛ پاسخ چه بود؟

اینطور که گفته می شود تام کروز بعد از دیدن شکیرا در حاشیه مسابقات فرمول یک ِ میامی «حسابی شیفته»شکیرا شده و از آن زمان برای ابراز کردن علاقه خود به او سخت در تلاش بوده است.

به گزارش سینما اعتماد، بر اساس شنیده ها، بعد از پایان رابطه عاشقانه ی ۱۱ ساله ی شکیرا با پدر ۲ فرزندش، جرارد پیکه، حالا یکی از مردان بازیگر تراز اول هالیوود در تلاش است تا دل این خواننده ی مشهور را به دست آورد. اما با آنکه این بازیگر یکی از خوش چهره ترین مردان دنیا است، اما شکیرای ۴۶ ساله به این رابطه بی میل است و حتی از او خواهش کرده دست از رفتارهای عاشقانه  خود بردارد.

تام کروز شیفته ی شکیرا شده است

1 371ec950f8af4701ead3fb97cb

اینطور که گفته می شود تام کروز بعد از دیدن شکیرا در حاشیه ی مسابقات فرمول یک ِ میامی «حسابی شیفته» ی شکیرا شده و از آن زمان برای ابراز کردن علاقه ی خود به او سخت در تلاش بوده است.

شکیرا و تام کروز ماه گذشته در جریان این مسابقه با یکدیگر دیده شدند و تصاویر منتشر شده از آن ها نشان می داد خنده کنان با یکدیگر در حال صحبت بودند. و گرچه برای خانم خواننده همه چیز به همان دیدار ختم شده، اما گفته می شود آقای بازیگر مایل است همه چیز وارد مرحله ی دیگری شود.

2 259b635c788b2e714997de4ad9

بر اساس شنیده ها، کروز به شدت مجذوب شکیرا شده و حتی بعد از آن دیدار برای او دسته گل فرستاده است.

به گفته  یک منبع، کروز ۶۰ ساله بعد از دیدارش با خانم خواننده «از خود بی خود» شده بود و همان حال بعد از آشنایی با همسرش سابقش، کیتی هولمز را داشت.

شکیرا اما به کروز به چشم شریک عاطفی نگاه نمی کند

3 8e3510529e96ae9333bda6123f

گرچه گفته می شود شکیرا در جریان آن مسابقه از مصاحبت با کروز لذت برده و او به نظرش مرد واقعاً خوبی آمده بود، اما بر اساس شنیده ها، شکیرا به خود و او به چشم یک زوج نگاه نمی کند.

به گفته ی یک منبع، شکیرا در حال حاضر به دنبال روابط عاشقانه نیست و می خواهد تمرکز خود را روی بزرگ کردن ۲ پسرش بگذارد. گفته می شود او حتی از کروز «خواهش کرده» که از ابراز علاقه به او دست بردارد.

4 1859915bfc929338326fb83dee

این منبع گفته خانم خواننده قصد «خجالت زده کردن یا رنجاندن» کروز را ندارد اما هیچ کشش یا علاقه ای از سمت او وجود ندارد و با کروز صرفاً دوستانه رفتار کرده بود. همچنین به گفته ی این منبع، علیرغم همه ی تعریف و تمجیدها از سوی کروز، شکیرا علاقه ای به رابطه عاشقانه با او ندارد.

5/5 - (1 امتیاز)
برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا