سینما در دستان گاندوسازان ؛ اختلاف در سازمان سینمایی بالا گرفت ؛ خزاعی به مراسم معارفه مدیرعامل فارابی نرفت

خبر رسیده که محمد خزاعی امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی حاضر نشده .البته علت مریضی خزاعی عنوان شده ولی شنيده هاي ما حاكي از اين است كه  اختلاف میان مدیران سازمان سینمایی بالا گرفته و خزاعی تعمدا در این مراسم حاضر نشده است.

به گزارش سینما اعتماد ، از  زمان انتشار خبر تغییر مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی ، زمزمه هایی درباره اختلاف میان مدیران سازمان سینمایی و وزارت ارشاد به وجود آمد.

بعضی رسانه ها تعبیر جنگ قدرت میان جوادی و مجتبی امینی را در تغییر مدیرعامل بنیاد سینمایی  مهم دانستند و عده ای هم ارزیابی شان  ناظر بر نفوذ همه جانبه تفکرات جبهه پایداری به سازمان سینمایی بود.

اما دامنه این اختلافات  به قبل تر از این  بر می گردد ، همان زمان که دبیر جشنواره بین المللی فیلم فجر به شکلی عجیب توسط خزاعی انتخاب شد. همان موقعی که به فاصله دو روز مجتبی امینی دو مسئولیت مهم ، (مشاور وزیر ارشاد و دبیر جشنواره )به او محول شد.در حالی  دبیری جشنواره  به عهده مجتبی امینی گذاشته شد که قرار بود  محمد خزاعی با حفظ سمت  این مسئولیت را بر عهده بگیرد. اما دقیقه نود این اتفاق نیفتاد و امینی دییر جشنواره چهل و دوم فیلم فجر شد و از آن روز به مرور تکه های پازل اختلافات میان مدیران سینما تکمیل می شود.

حالا خبر رسیده که محمد خزاعی امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی حاضر نشده .البته علت مریضی محمدخزاعی عنوان شده ولی شنیده های ما حاکی از این است که  اختلاف میان مدیران سازمان سینمایی بالا گرفته و خزاعی تعمدا در این مراسم حاضر نشده است.

همین هفته  پیش بود که علی ربیعی وزیر کار سابق در گفت وگو با فریدون جیرانی به این نکته اشاره کرده بود که سینما در دستان تهیه کننده گاندو است، حالا باید ببینیم در ادامه روزهای بعد چه اتفاقاتی در سازمان سینمایی روی می دهد.

3/5 - (3 امتیاز)
برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا