«رویا شهر» انیمیشنی موفق و خوش ساخت!

کارگردان را بخاطر چکش کاری نکردن فیلمنامه و عدم نظارت بر تدوین دارای ضعف می دانم ولی برای زاویه دوربین مطلوبی که برگزید و قاب بندیهای خوبش و نظارت بر صدا و طراحی های سه بعدی و توجه به رنگ و جزئیات درخشان دیدم و قابل تحسین، اميدوارم بدرخشند.

سینما اعتماد ، لقمان مداین ؛ محتوای انیمیشن «رویاشهر» قابل تقدیر است، نشان می دهد در جمعی که همه شبیه هم هستند آن کس که متفاوت باشد را به چشم فردی نامناسب حساب می کنند، می گوید اگر برای ورود به جمعی خود را تغییر دهی بازهم مناسب آن جمع نیستی، در شهری که یک نفر نمادی مطلوب از گروهی خاص را ندارد به چشم فردی متفاوت و دارای ضعف می دانند.

متن قصه مطلوب بود، بچه ها را به دنیای خیال می برد، یعنی در شکل گیری قهرمان و سفر ی که طی می‌کند موفق بوده، دیالوگ پردازی هایش خوب بود، باید عنصر طنزش را بیشتر می کردند چه با کلام چه با گویش های زیباولی با هوشمندی از تمام سوژه های مجازی بهره برده مثل شعار عزیزانیکه اروم‌نمی گیگیریم می گفتند یا همخوانی معروف عزیزمان در رشت، ولی زیاد بود، افت می‌کرد، خسته کننده می‌شد، توانسته بود شخصیت پردازی خوبی کند، خرده پیرنگ مناسبی داشت، طراحی کنش قشنگیداشت، فانتزی، خنده دار و شیرین بود و جا برای بازنویسی داشت.

طراحی سه بعدی کاراکتر ها، فضاسازی شهری و توجه به جزئیاتش مثل موی سر، آبنما، گل ها و غیره بسیار خوب بود، مصنوعی نبود، باور پذیری داشت و درخشیده بود.

طراحی صحنه و لباسش خوب بود، عمق میدان داشت، خوش سلیقه بود، منطبق با شخصیت بود، چهره پردازی اش هم بر کاراکتر نشسته بود و ترکیب خوبی داشت، به رنگ توجه کرده و دارای زیبایی شناسی بود.

صداگذاری های مناسبی داشتند، بر کاراکترها خوش نشسته بود، دیالوگها را با لهجه و لحنی خوب ادا می کردند،  اتمسفر و موسیقی متن خوبیداشت و مهیج بود.

کارگردان را بخاطر چکش کاری نکردن فیلمنامه و عدم نظارت بر تدوین دارای ضعف می دانم ولی برای زاویه دوربین مطلوبی که برگزید و قاب بندیهای خوبش و نظارت بر صدا و طراحی های سه بعدی و توجه به رنگ و جزئیات درخشان دیدم و قابل تحسین، امیدوارم بدرخشند.

 

امتیاز شما
برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا