روایت فیلم «هامون» داریوش مهرجویی در یک پادکست زنده + تصاویر فیلم

 دومین پادکست زنده «خانه شماره22» با محوریت فیلم سینمایی «هامون» به کارگردانی داریوش مهرجویی جمعه 5 خرداد برگزار می‌شود.

به گزارش سینما اعتماد به نقل از روابط عمومی پروژه، دومین اجرای پادکست زنده «خانه شماره 22» به بررسی فیلم «هامون» ساخته «داریوش مهرجویی» می‌پردازد. این فیلم با بازی زنده‌یاد خسرو شکیبایی و نقش‌آفرینی بیتا فرهی در سال 1368 ساخته شد و توانست مورد توجه منتقدان و جشنواره‌های سینمایی مختلف قرار گیرد و از آن پس هواداران مهرجویی و بخصوص این اثر او به «هامون‌بازان» شهرت یافتند.

03 2

این نشست با حضور سیدجواد یحیوی بازیگر سینما و تئاتر، به‌عنوان راوی و مجری اصلی و ثابت برنامه و احمد طالبی‌نژاد نویسنده، فیلمساز و منتقد سینما برگزار می‌شود. احمد طالبی‌نژاد مولف کتاب «به روایت ناصر تقوایی» کارگردانی چند فیلم کوتاه و مستند و فیلم «من بن لادن نیستم» را در کارنامه خود دارد.

01 1

علاقمندان به هنر سینما و پادکست‌های زنده می‌توانند روز جمعه 5 خرداد ماه، از ساعت 17 تا 20 در «خانه شماره 22» به نشانی خیابان استاد نجات‌الهی (ویلا)، کوچه رضا مقدسی (بیمه سابق)، پلاک22 حضور داشته باشند و برای کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با شماره 09371773445 تماس حاصل کنند. ورود برای عموم آزاد و رایگان است.

05 1

عوامل اجرایی این پادکست عبارتند از: مدیر پروژه: نیما فراهی، سردبیر و نویسنده: ابراهیم قربانپور، صدابردار: وحید رضویان، گرافیست: پیمان ملکی، تصویر بردار و‌ تدوین: علی صادقچه، عکاس: سامان ملکی و مدیر سایت: شایان شادمانی

لازم به ذکر است که اولین نشست از این سری پادکست‌های حضوری و زنده در این مجموعه، به سریال ماندگار «دایی‌جان ناپلئون» به کارگردانی ناصر تقوایی اختصاص داشت که با حضور علیرضا زرین‌دست، فیلمبردار این مجموعه برگزار و مورد استقبال حاضران واقع شد.

 

امتیاز شما
برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا