روایت آزار جنسی بازیگر مرد هالیوود: لخت نشدم، اخراجم کردند

متیو لارنس از آزار جنسی یک «کارگردان برنده اسکار مارول» می‌گوید: چون برای یک نقش ابرقهرمانی برهنه نشدم اخراجم کردند

به گزارش سینما اعتماد «متیو لارنس» بازیگر آمریکایی چهل و سه ساله می‌گوید تجربه وحشتناکی با یک کارگردان برنده اسکار داشته است. او در پادکست «عشق برادرانه» (Brotherly Love) به یاد می‌آورد که پس از مخالفت با برهنه شدن برای نقشی از دنیای مارول از آژانس استعدادیابی اخراج شده است.

لارنس می‌گوید: «چندین بار در زندگی‌ام یک نقش بزرگ به من پیشنهاد شده. آژانس خودم را از دست دادم چون به یک اتاق هتل رفتم و باورم نمی‌شد که من را نزد یک کارگردان برنده اسکار برجسته فرستاده بودند که روبدوشامبر پوشیده بود و از من خواست لباس‌هایم را در بیاورم و گفت باید از من عکس فوری بگیرد.»

بازیگر فیلم‌ «خانم دوتفایر» (Mrs. Doubtfire) و سریال «بوی میتس وردل» (Boy Meets World) اضافه می‌کند:‌ «و اگر کار ایکس، ایگرگ و زد را می‌کردم شخصیت بعدی مارول می‌شدم. آن کارها را نکردم و آژانس من را اخراج کرد چون اتاق این کارگردان را ترک کردم.»

این بازیگر تاریخ وقوع این تجربه را ذکر نمی‌کند و نامی از این کارگردان نمی‌برد. او در ادامه از استانداردهای دوگانه هالیوود در مورد قربانیان مرد آزارهای جنسی در مقابل قربانیان زن می‌گوید: «تری کروز می‌آید و می‌گوید؛ مردم به او می‌خندند. از او حمایت نمی‌کنند. او را بیرون می‌اندازند. چرا؟ چون او مردی است که مردانگی را نمایندگی می‌کند، و به نظر من جامعه آمادگی کمتری برای شنیدن این اتفاقات برای مردان نسبت به زنان دارد.»

لارنس می‌گوید: «مردان زیادی در این صنعت در موردش حرف نزده‌اند. موقعیت یکسانی وجود دارد. هرچند شاید یک سوم آنچه که زنان تحربه می‌کنند باشد. میزان مردانی که… مردان هم این اتفاقات را تجربه می‌کنند، چه یک مرد در رأس قدرت باشد چه یک زن.»

 

منبع: سی‌نما

امتیاز شما
برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا