رشد دنبال‌کنندگان اینستاگرام صادق بوقی از رشد قیمت دلار در ایران جلو زد + عکس

 کسانی که صفحه صادق بوقی را به بهانه واهی هنجار شکنی بستند و بعد از دیدن واکنش های منفی و جهانی شدن ترانه او، مجبور به بازگشایی اش شدند، ناخواسته بیشترین خدمت را به این مرد شادمان گیلانی کردند.

سینما اعتماد ، روند افزایش دنبال کنندگان صفحه اینستاگرام صادق بوقی همچنان ادامه دارد و فقط خدا کند مسوولان معنای این رفتار اجتماعی را بدانند و به خود آیند.

به نقل از  عصر ایران، تعداد اعضای صفحه اینستاگرام صادق بوقی بعد از رفع توقیف و ظرف یک شبانه روز، بیش از ۴ برابر رشد کرد و تا این لحظه به عدد 722 هزار نفر رسیده است.

کسانی که صفحه او را به بهانه واهی هنجار شکنی بستند و بعد از دیدن واکنش های منفی و جهانی شدن ترانه او، مجبور به بازگشایی اش شدند، ناخواسته بیشترین خدمت را به این مرد شادمان گیلانی کردند.

افزایش تعداد دنبال کنندگان صفحه اینستاگرامی صادق بوقی، الزاماً به معنای آن نیست که همه دنبال کنندگان، عاشق ترانه ها و رقص های او هستند بلکه رفتاری اعتراضی به برخوردهای سلبی است که نمونه اش را در بستن صفحه صادق بوقی و متهم کردن وی به هنجار شکنی شاهد بودیم.

روند افزایش دنبال کنندگان صفحه اینستاگرام صادق بوقی همچنان ادامه دارد و فقط خدا کند مسوولان معنای این رفتار اجتماعی را بدانند و به خود آیند.

 

photo 2023 12 13 17 17 01

امتیاز شما
برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا