دی‌کاپریو: اسکورسیزی و دنیرو پدران سینمایی من‌اند

دی‌کاپریو شش مرتبه با اسکورسیزی همکاری کرده است.

به گزارش سینما اعتماد ، «لئوناردو دی‌کاپریو» چهارشنبه این هفته در یک کنفرانس مطبوعاتی برای فیلم «قاتلین ماه گل»  از « مارتین اسکورسیزی» و «رابرت دنیرو» به عنوان «پدران سینمایی» خود یاد کرد. این بازیگر ۴۹ ساله دهه‌هاست با اسکورسیزی همکاری می‌کند و در یکی از اولین فیلم‌های بلندش «زندگی این پسر» (This Boy’s Life) در سال ۱۹۹۳ با دنیرو مقابل دوربین رفته است.

به نقل از سی نما ، دی‌کاپریو می‌گوید: «این دو مردی که از آن‌ها حرف می‌زنیم از جهات مختلف پدران سینمایی من‌اند. اولین فیلم بزرگم را با باب بازی کردم، و با او همکاری کرده‌ام. او بود که با من از مارتی گفت و حالا شش فیلم با یکدیگر ساخته‌ایم. وسی سال از آن زمان گذشته.»

دنیرو و دی‌کاپریو در «قاتلین ماه گل» نقش خویشاوندانی را بازی می‌کنند که برای چپاول قبلیه اوسیج در اولین روزهای شکل‌گیری اف‌بی‌آی نقشه می‌کشند. «برندن فریزر»، «لیلی گلدستون» و «جسی پلمانز» دیگر بازیگران این فیلم ۲۰۶ دقیقه‌ای بوده‌اند.

دی‌کاپریو درباره همکاری با دنیرو و اسکورسیزی ۸۰ ساله اضافه می‌کند:‌ «همکاری با هر دوی آن‌ها و پنهان‌گویی‌های‌شان تجربه شگفت‌انگیزی بوده. روشی که آ‌نها به شکل تله‌پاتیک و با ژست‌ها و سر تکان دادن با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند. کل یک صحنه ممکن است فوراً تغییر کند.»

او یکی از صحنه‌های پیچیده میان شخصیت خودش و دنیرو در «قاتلین ماه گل» را به یاد می‌آورد: «آن جلسات تمرین را به روشنی به یاد می‌آورم چون رسیدن به آن لحظه فرایند خلاقانه شگفت‌آوری داشت. و فقط با این دو قهرمان سینمایی من ممکن بود – آن‌ها حقیقت رابطه پویای این دو را بارها و بارها چکش‌کاری کردند تا به آن لحظه رسیدیم.»

دنیرو در این کنفرانس می‌گوید پس از اولین فیلمش «خیابان‌های پایین شهر» (Mean Streats) با اسکورسیزی در سال ۱۹۷۳، همکاری با او را «راحت و رضایت‌بخش» یافته است: «پروژه‌ها را پیدا می‌کنیم و می‌سازیمشان. همیشه عالی بوده. خوش‌اقبال بوده‌ام که توانسته‌ام ۱۰ فیلم با مارتی بسازم، و امیدوارم که چند فیلم دیگر بسازیم.»

امتیاز شما
برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا