دنزل واشینگتن با نقش «هانیبال» وارد می‌شود

این بازیگر نقش «هانیبال کارتاژی» را برای نتفلیکس بازی می‌کند

به گزارش سینما اعتماد ، واشینگتن در فیلم جدیدی نقش هانیبال را بازی خواهد کرد.

به نقل از سی نما ، «دنزل واشینگتن» در فیلم جاه‌طلبانه‌ای به کارگردانی «آنتوان فوکوا» نقش «هانیبال» ژنرال کارتاژی را بازی می‌کند. واشینگتن و فوکوا در فیلم‌های «تسویه‌گر»  و پیش از آن‌ها در «روز تعلیم» با یکدیگر همکاری کرده بودند.

«ددلاین» گزارش داده است که «جان لوگان» نامزد اسکار که «هوانورد» (The Aviator)، «هوگو» (Hugo) و «گلادیاتور» (Gladiator) را در کارنامه دارد، نویسنده فیلمنامه خواهد بود.

واشینگتن بیش از دو دهه است که برای بازی در این پروژه اظهار تمایل کرده اما استودیوی فاکس در زمانی نقش هانیبال را به بازیگر پیشنهاد کرد که او نمی‌خواست مدتی طولانی از خانواده‌اش دور باشد.

هانیبال حدود ۲۰۰ سال پیش از میلاد با عبور از کوه‌های آلپ از شمال به رم حمله کرد. او نیروهایش را در سرزمینی هدایت کرد که امروز تونس نامیده می‌شود و فاصله زیادی با سیسیل نداشت. پیروزی‌های هانیبال در «جنگ دوم کارتاژ» به افسانه بدل شد و سرگذشت او دهه‌هاست هالیوود را وسوسه می‌کند. وین دیزل و چند بازیگر دیگر در مقطعی قرار بود در این فیلم نقش‌آفرینی کنند.

فیلم واشینگتن نبردهای کلیدی هانیبال در «جنگ دوم کارتاژ» در خلال سال‌های ۲۰۱ تا ۲۱۸ سال پیش از میلاد را روایت خواهد کرد. فوکوا با کمپانی فیلمسازی «هیل دیستریکت مدیا» یکی از تهیه‌کنندگان پروژه است.

واشینگتن پیش از این فیلم در «گلادیاتور ۲» (Gladiator 2) به کارگردانی «ریدلی اسکات» مقابل «پل مسکال» و «پدرو پاسکال» نقش‌آفرینی خواهد کرد. این فیلم قرار است پاییز سال ۲۰۲۴ اکران شود.

امتیاز شما
برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا