داستان فیلم جدید کارگردان «عنکبوت مقدس» درباره چیست؟

جزئیاتی از فیلم «کارآموز» به کارگردانی عباسی منتشر شده است.

به گزارش سینما اعتماد، سباستین استن در فیلم کارآموز ،  The Apprentice علی عباسی نقش دونالد ترامپ را بازی می‌کند
به نقل از سی نما ، «جرمی استرانگ» و «ماریا باکالووا» دیگر بازیگران «کارآموز» به کارگردانی «علی عباسی» خواهند بود.
«سباستین استن» بازیگر نامزد امی و گلدن گلوب سریال «پم و تامی»  هولو در فیلم «کارآموز» (The Apprentice) به کارگردانی «علی عباسی» نقش «دونالد ترامپ» جوان را بازی می‌کند. عباسی فیلم «عنکبوت مقدس» (Holy Spider) با بازی «زر امیرابراهیمی» را در جشنواره کن سال گذشته داشت.

 

دیگر بازیگران این فیلم «جرمی استرانگ» برنده گلدن گلوب از سریال «وراثت» و «ماریا باکالووا» بازیگر «بورات ۲» (Borat 2) خواهند بود. فیلمبرداری این پروژه قرار است از همین هفته آغاز شود. «گابریل شرمن» که مینی‌سریال «بلندترین صدا» (The Loudest Voice) شوتایم با بازی «راسل کرو» را در کارنامه دارد نویسنده فیلم است.

«کارآموز» داستانی در دنیای «فساد و فریب» روایت می‌کند و تلاش‌های ترامپ برای بنا کردن کسب‌وکار املاک در دهه‌های ۱۹۷۰ و ۱۹۸۰ نیویورک و نیز رابطه او با وکیلش «روی کوئن» را به تصویر می‌کشد.

«ددلاین» گزارش داده است که استرانگ در نقش کوئن و باکالووا در نقش ایوانا همسر اول ترامپ ظاهر خواهند شد.

استن اخیراً در فیلم «پول نادانی» «کریگ گیلسپی» نقش مدیر عامل کمپانی رابین‌هود را بازی کرده کرده و پیش از آن در چند پروژه از جمله «کاپیتان آمریکا: اولین انتقام‌جو» (Captain America: The First Avenger) نقش «سرباز زمستان» یا «باکی بارنز» را بازی کرده است. او در فیلم «تاندربولتس» (Thunderbolts) مارول این نقش را تکرار خواهد کرد.

عباسی دو اپیزود از سریال «آخرین بازماندگان ما» (The Last of Us) را برای اچ‌بی‌او کارگردانی کرده و امیرابراهیمی با فیلم «عنکبوت مقدس» او جایزه بهترین بازیگر زن نقش اول را دریافت کرده است.

این پروژه در حالی وارد مرحله تولید می‌شود که «دونالد ترامپ» در دادگاه کلاهبرداری در نیویورک حاضر می‌شود و به چند مورد تخلف متهم است.

امتیاز شما
برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا