خداحافظی اما واتسون از بازیگری/ خسته شده‌ام

دنیای بازیگری آدم را مجبور می‌کند که مدام خودش را تغییر بدهد، همیشه زیبا به نظر بیاید و مدام در برابر دوربین ها ژست بگیرد.

به گزارش سینما اعتماد خداحافظی اما واتسون از سینما هالیوود را شوکه کرد. این بازیگر سینما که با حضور در فیلم‌های هری پاتر محبوبیت و شهرت بسیاری کسب کرده بود اعلام کرده که از دنیای بازیگری برای همیشه خداحافظی می‌کند.

او گفته دیگر خسته شده است از بازی کردن و واقعی نبود. او اعلام کرده دنیای بازیگری آدم را مجبور می کند که مدام خودش را تغییر بدهد، همیشه زیبا به نظر بیاید و مدام در برابر دوربین ها ژست بگیرد اما این‌ها خسته‌کننده است. دوست ندارم دیگر بازیگری کنم و بهتر است به کار دیگری فکر کنم.

واتسون گفته: می خواهم به دنیای نویسندگی وارد شوم و قلم بزنم. من به قصه‌ها علاقه مند هستم، دوست دارم نویسندگی را ادامه بدهم و از این به بعد به عنوان نویسنده شناخته شوم.

اما واتسون که پس از ایفای نقش در «هری پاتر» و زنان کوچک از سال ۲۰۱۹ در هیچ فیلم دیگری بازی نکرده در گفت‌و‌گوی اخیر خود اظهار داشته سال تحصیلی آینده در آکسفورد تحصیل خواهد کرد. او قرار است در ماه سپتامبر تحصیلاتش در مقطع کارشناسی ارشد در رشته نویسندگی خلاق در دانشگاه آکسفورد را آغاز کند.

او در این گفت و گو همچنین گفته که در دوران قرنطینه شروع به نوشتن شعر و مجموعه‌ای از مقالات در مورد عشق و دوستی کرده است.

5/5 - (2 امتیاز)
برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا