حیف از آن خانواده بزرگ و خوش مشرب

شنبه صبح، با عكس‌ها و فيلم‌هاي عليرضا داوودنژاد، سخت و تلخ شروع شد.

به گزارش سینما اعتماد ، نازنین متین‌نیا در روزنامه اعتماد نوشت: شنبه صبح، با عکس‌ها و فیلم‌های علیرضا داوودنژاد، سخت و تلخ شروع شد. کارگردان بزرگ و مهم سینمای ایران، داغدار پسرش است. رضا داوودنژاد که همین هفته گذشته، با پشت‌سر گذاشتن دوره‌ بیماری درگذشت و اهالی سینما و تلویزیون را داغدار کرد. تا امروز در وصف رضا داوودنژاد، حرف‌های زیادی زده شده.

دوستان هنرمندش از مرام و رفاقتش می‌گویند و اهالی خانواده، از «عزیز» بودن و عاشق بودنش. ولی درباره علیرضا داوودنژاد کمتر حرفی زده شده. هنرمندی که در چند دهه اخیر، تصویر سرخوش و دوست‌داشتنی از خانواده‌اش در فیلم‌هایش به نمایش گذاشت و پدری که تلاش می‌کرد همه دور هم باشند؛ چه در زندگی شخصی و چه در زندگی کاری.

داوودنژاد بزرگ حالا باید داغ فرزند تحمل کند. تصاویر عزادار او با آن‌چه که همیشه می‌دیدیم بسیار متفاوت است. مرد بزرگ با موها و محاسنی سفید، گوشه‌ای نشسته برای پسرش گریه می‌کند. داغی بزرگ‌تر از این نیست و چه حیف که سرنوشت خانواده داوودنژاد، مثل پایان‌بندی فیلم‌های کارگردان، همیشه به خیر و خوشی نشد. چه حیف که رضا داوودنژاد از دست رفت، چه حیف که علیرضا داوودنژاد در غمی کمرشکن اسیر شد و چه حیف که دیگر سینمای ایران، آن جمع خانوادگی بزرگ و باحال و خوش‌مشرب را روی پرده و در فیلمی تازه نمی‌بیند. شنبه روز تلخی بود.

امتیاز شما
برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا