یک نماینده مجلس: حکم آزاده صمدی عالی بود

محبی گفت: به اعتقاد من این مدل احکام را باید قضات بدهند تا سلبریتی‌ها دیگر به ذهنشان نزند که خلاف آرمان‌های یک ملت حرکت کنند.

به گزارش سینما اعتماد ، بهروز محبی در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارید در برخورد با هنرپیشه‌های زن تحقیر صورت گرفته است؟ افزود: اتفاقاتی که در فرانسه افتاد و یک نفر با تیر مستقیم پلیس کشته شد، چند نفر از هنرپیشگان با آن گستردگی در دنیا عکس العمل داشتند؟ در همین مجلس برای مهسا امینی نمایندگان ۴ ساعت و نیم فیلم را از ابتدا تا انتها دیدند تا اگر کوچکترین اهانت و برخوردی شده با پلیس برخوردند کنند، اما این اتفاق نیفتاده بود. فرد به هر دلیلی، چون استرس و بیماری از دنیا رفت. اما تا چه اندازه سلبریتی‌های عالم موضع گرفتند؟ آیا این برای فرانسه اتفاق میفتد؟! به آن صورت که مجلس آمریکا با تیک تاک برخورد کرد، آیا دنیا موضع گرفت؟! این‌ها مسائل درونی هر کشوری است که خود مسائل خود را حل می‌کنند.

بهروز محبی عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم خراسان رضوی (جغتای / جوین / سبزوار) به جماران گفت:  سلبریتی‌ها باید مراقبت کنند و مثل خانم صمدی که اخیرا برای ایشان رای صادر کردند، این حکم عالی است. به اعتقاد من این مدل احکام را باید قضات بدهند که سلبریتی‌ها دیگر به ذهنشان نزند تا خلاف آرمان‌های یک ملت حرکت کنند.

امتیاز شما
برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا