حمله روزنامه کیهان به حسین انتظامی ؛ بحرانی‌ترین مقاطع تاریخ سینمای ایران به دلیل مدیریت اوست!

روزنامه اصولگرا نوشت: مدیر سینمایی دولت حسن روحانی که می‌توان او را یکی از ناموفق‌ترین مدیران سینمایی بعد از انقلاب دانست، این روزها به‌جای پاسخگویی در مقام منتقد و طلبکار نشسته است!

سینما اعتماد ، روزنامه کیهان نوشت: این هم از عجایب نظام فرهنگی در ایران است که یک مدیر ناموفق سابق، به عنوان یک منتقد و پرسشگر مقابل مدیران آینده نشسته است!
حسین انتظامی که این روزها در میزگردهای فرهنگی نامزدهای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، خوب سخن می‌گوید و آن‌ها را به چالش می‌کشد، درعمل اما کارنامه متفاوتی دارد؛ وی از آبان سال 1397 تا پایان دولت حسن روحانی مسئولیت سازمان سینمایی را عهده‌دار بود. البته انتظامی، یک مدیر چندشغله بود و همزمان با سازمان سینمایی مسئولیت‌های دیگری چون قائم‌مقام وزارت ارشاد، مدیر کارگروه کاغذ، دستیار ارشد وزیر ارشاد، دبیر کمیسیون انتشار و دسترسی به اطلاعات را هم عهده‌دار بود.
در دوره سه ساله حضور حسین انتظامی در سازمان سینمایی، علاوه‌بر افزایش شدید ابتذال و گسترش فیلم‌های سخیف، سینمای ایران به کاهش روزافزون مخاطب دچار شد؛ افزایش بی‌عدالتی بین سینماگران‌، بالا رفتن فشار معیشتی سینماگرها، نداشتن راهبرد برای ادامه فعالیت سینما در زمان شیوع کرونا و… باعث شد تا سال 1400 و پایان مدیریت او بر سازمان سینمایی به یکی از بحرانی‌ترین مقاطع تاریخ سینمای ایران تبدیل شود.
5/5 - (1 امتیاز)
برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا