حمله دوباره رابرت دنیرو به ترامپ: او ظالم است و می‌خواهد جهان را نابود کند

رابرت دنیرو بار دیگر از فرصت استفاده کرده و در یک کنفرانس مطبوعاتی که توسط هوادارن انتخابات بایدن برگزار شده بود، به دونالد ترامپ حمله کرد و او را ظالم خواند.

به گزارش سینما اعتماد رابرت دنیرو مهمان غیرمنتظره یک کنفرانس مطبوعاتی در خارج از دادگاه منهتن که دادگاه ترامپ در حال برگزاری بود، حاضر شد.

وی درباره احتمال بازگشت ترامپ به کاخ سفید هشدار داد و او را ظالم خواند.

دنیرو گفت: او قول داده که از ارتش ما برای حمله به شهروندان آمریکایی استفاده کند. او ظالم است، باور کنید، منظورش همین است.

مهر نوشت:وی افزود: وقتی ترامپ سال ۲۰۱۶ نامزد شد، شبیه یک شوخی بود. همه می‌گفتند این دمدمی مزاج برای ریاست جمهوری نامزد می‌شود؟ نه، هرگز نمی‌شود. ما درس‌های تاریخ را فراموش کرده‌ایم که نشان می‌دهد تا زمانی که دیکتاتورهای شرور شدند، جدی گرفته نشدند.

دنیرو وقتی در حال خروج بود، توسط حامیان ترامپ محاصره شد که با فریادهای توهین آمیز و عبارات مبتذل او را دنبال کردند. دنیرو فریاد زد: ما سعی می‌کنیم در این دنیا دموکرات باشیم. شما گانگستر هستید.

رابرت دنیرو در اظهارات خود از ریشه‌های خود در شهر استفاده کرد و به رسانه‌ها گفت: من عاشق این شهر هستم. نمی‌خواهم آن را نابود کنم. دونالد ترامپ می‌خواهد نه تنها شهر، بلکه کشور را ویران کند و در نهایت جهان را ویران کند.

امتیاز شما
برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا