حضور کارگردان سینما و تلویزیون با ویلچر در انتخابات ریاست جمهوری: انشالله خداوند شفایش را به ما قسمت کند

جمال شورجه کارگردان سینما و تلویزیون با ویلچر در تالار وحدت حاضر شد و رای خود را در صندوق انداخت.

سینما اعتماد – ایسنا نوشت: حضور جمال شورجه کارگردان سینما و تلویزیون با ویلچر در تالار وحدت، نظر عکاسان و تصویربرداران را به خود جلب کرده است. شورجه در سال‌های گذشته درگیر بیماری بوده و کمتر در محافل مختلف سینمایی حاضر می‌شده است. در کنار او نیز احمد میرعلایی (تهیه‌کننده) و محمود گبرلو (منتقد) و ابوالقاسم طالبی (کارگردان) دیده می‌شوند.

جمال شورجه در گفت‌وگویی با ایسنا درباره حضورش برای شرکت در انتخابات گفت: این روز، روز امتحان بزرگی است که خداوند رحمان از ما می‌گیرد. امیدوارم مردم ما از این امتحان سربلند بیرون بیایند تا آنچه که خدا می‌خواهد رقم بخورد.

وی سپس این بیت را خواند: آنچه دلم خواست نه آن می‌شود / آنچه خدا خواست همان می‌شود

شورجه درباره وضعیت درمانش نیز به ایسنا گفت: کم کم بهتر می‌شوم و این روزها مشغول مراحل درمان بعد از عارضه سکته هستم. به فیزیوتراپی و مراکز مختلف از جمله توانبخشی برای درمان می‌روم و انشالله خداوند شفایش را به ما قسمت کند.

جمال شورجه در تالار وحدت
– ساعت ۱۲:۳۰: بشیر بی‌آزار هنرمند و خبرنگار مستقل ایرانی که به دلیل حمایت از مردم فلسطین در فضای مجازی، در فرانسه به صورت غیرقانونی بازداشت شده بود هم در تالار وحدت حضور پیدا کرد تا در انتخابات شرکت کند. او در بدو ورود، با استقبال رسانه‌ها همراه شد. محسن افشانی از اولین افرادی بود که به استقبال بی‌آزار رفت و با او سلفی گرفت که این کار از دید دوربین‌های حاضر دور نماند.

امتیاز شما
برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا