حضور همزمان «کیک محبوب من»در سه جشنواره جهانی

فیلم کیک محبوب من در جشنواره‌های فرانکفورت، استانبول و ویلینیوس نمایش داده می‌شود.

سینما اعتماد ، فیلم سینمایی “کیک محبوب من” به نویسندگی و کارگردانی بهتاش صناعی‌ها و مریم مقدم  بعد از حضوری موفق در هفتاد و چهارمین جشنواره فیلم برلین و استقبال منتقدین و مخاطبان از این فیلم و کسب جایزه فیپرشی(فدراسیون بین‌المللی منتقدان) برای بهترین فیلم بخش مسابقه، اکنون در سه جشنواره جهانی دیگر به روی پرده خواهد رفت.

 به نقل از روابط عمومی ، این فیلم که غلامرضا موسوی تهیه کنندگی آن را به عهده دارد به زودی  در  چهل و سومین جشنواره استانبول  (۱۷ تا ۲۸ آوریل- ۲۹ فروردین تا ۹ اردیبهشت)  و هفدهمین جشنواره فیلم لیختر فرانکفورت( ۱۶ تا ۲۱ آوریل-۲۸ فروردین تا ۲ اردیبهشت) نمایش داده خواهد شد و هفته گذشته در  بیست و نهمین جشنواره ویلنیوس لیتوانی(۱۴ تا ۲۷ مارس- ۲۴ اسفند تا ۸ فروردین) به روی پرده رفت. 

فیلم در هر سه این جشنواره‌ها در بخش مرور برترین آثار سینمایی سال که در جشنواره‌های برتر جهان(کن، برلین و ونیز) درخشیده‌اند نمایش داده خواهد شد. 

فیلم “کیک محبوب من” در جشنواره برلین علاوه بر جایزه فیپرشی، برنده جایزه بهترین فیلم هیئت داوران اکومنیکال (کلیسای جهانی) نیز شده بود. 

بهتاش صناعی‌ها و مریم مقدم همچنان به دلیل ساخت این فیلم ممنوع‌الخروج هستند و نمی‌توانند در جشنواره‌های جهانی فیلم را همراهی کنند. 

لیلی فرهادپور و اسماعیل محرابی بازیگران نقش‌های اصلی “کیک محبوب من” هستند.

عکس: حمید جانی پور

امتیاز شما
برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا